Tommelom Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Kjøpte meg nevnte telefon idag og vil gjerne konfigurere den til mitt forgodtbefinnende. Problemet er at jeg ikke får gjort noe som helst i dette Kiesprogrammet. Det klarer rett og slett ikke å finne sd-kortet mitt. Maser bare om at jeg skal sette det inn. Dette gjelder uansett hva jeg skal gjøre. Velger jeg f.eks "kontakter" får jeg bare beskjed om at enheten ikke støtter denne tjenesten. Jeg klarer å legge ting inn på minnekortet om jeg velger "Mount" på telefonen i det jeg kobler den til via usb. Har jo fått med meg at disse programmene til Samsung visstnok er noe dritt. Noen med et godt råd? Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Spica støtter ingen funksjoner på KIES og NPS unntatt oppdatering... Lenke til kommentar
Prompel Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Tommelom skrev (På 17.7.2010 den 19.34): Har jo fått med meg at disse programmene til Samsung visstnok er noe dritt. Noen med et godt råd? Ikke bruk programmene til Samsung De kan til nød brukes til flashing av nytt OS, men Odin gjør den jobben mye bedre. Mount kortet og bruk din favoritt-fil-utforsker. Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 17. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) Ah, det var jo flott. Endret 17. juli 2010 av Tommelom Lenke til kommentar
Prompel Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Tommelom skrev (På 17.7.2010 den 20.14): Ah, det var jo flott. Det er faktisk ikke så ille. Med en iPhone så må du bruke iTunes. Med en Android-telefon er det fritt valg på øverste hylle Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 17. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2010 Var bare det at jeg ville redigere kontaktene min epå en grei måte. Men jeg gikk ruten om gmail kontakter og det funker greit. Nå gjelder det bare å få dem tilbake i telefonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå