Gå til innhold

Åssen grunn programmer bør tenkes på dersom du skal begynne spill script?


Anbefalte innlegg

hei, jeg har nå sitti og tenkt litt gjennom det og få prøvd meg litt på 2d spill, så tenke jeg det at jeg skulle lage et som gikk på en nettleser, hva slags programmer burde jeg bruke, og eventuelt åssen koding? er det noe som vet om en tutorial side for dånne ting som dette?

 

håper dere forstår hva jeg mener :)

 

Mvh Deragon

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg snakker om at vanlig java scriptet spill. og dette er ikke avanskelig, jeg har noe basic innen c#/c/++/vb og litt forskjellig, sampt til at jeg kan php css og html koding. det er ikke mere som skal til, jeg tenker veldig enkelt og greit på noe som runeacsape eller darkorbit. dette skal ikke være så vanskelig og kode opp. greit nok tidskrevende. men det er all koding. så da spørr jeg igjen, bryr meg ikke om hva som er hva av at man burde begynne med andre ting. jeg spørr. hva slags program anbefales og kode opp et 2D java scriptet nett spill, som føres fra en hjemmeside, alltså i nett leser.

Lenke til kommentar
veldig enkelt og greit på noe som runeacsape eller darkorbit. dette skal ikke være så vanskelig og kode opp.

 

Du tar VELDIG feil om du tror Runescape er et enkelt spill å lage.

 

Det er ikke så viktig akkurat hva du lærer deg, så lenge det er et ordentlig programmeringsspråk. Og lær deg det SKIKKELIG. Om du absolutt vil at spillet skal spilles i en nettleser bør du ta en kikk på Silverlight (C#/C++), Java, Flash, etc.

Endret av gommle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...