Skrujernet Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Ja, derfor jeg syns det er rart også. Men det er mange som overdriver på størrelsen. Enten de vil at de skal tenke storpikk når de ser nicket, eller prøver og få seg et ligg med noen jenter på forumet Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Eller prøver og få seg et ligg med noen jenter på forumet Hvem gjør vel ikke det?.. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 http://en.wikipedia.org/wiki/File:Penis_frequency.svg 5 inches = 12.4 CM 7 inches = 17.7 CM Altså 1% har 17 cm eller større, og 10% har 15 cm eller større.. Skakke mye til Lenke til kommentar
Knife Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Du ligger bra an. Men hør på det jeg har deg å si. Du skal ikke leve opp til andres forventinger av hva en stor penis er. Det som er feil med oss mennesker og hvordan samfunnet har formet oss, er at vi hele tiden skal bry oss om hva andre tenker om oss. Derfor får man hele tiden en indre frykt når det kommer til ting som "vi" tror at andre mennesker vil legge hardt på, om det er utsende eller penisstørelse. FUCK THAT! Jeg er like gammel som deg, har mindre penis og er kjempe fornøyd med hvordan den er. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg