Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Penisstørrelse, lurer på hvor jeg ligger.

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hei! Et raskt spørsmål.

Jeg er 15 år, og har en penis som er 16.5 cm lang full erigert, har jeg en stor penis for alderen, eller er det helt normal? Den er ganske tjukk også, men akkurat mål vet jeg ikke.

Mvh Gjest.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest

Ved nyligere måling, og når jeg hadde full stå, målte den faktisk 17,4cm.

Noe som er betydeligere større enn 16,5 jeg trodde det var.

Jeg har ikke fått målt omrisset, men det er ganske stort.

Lenke til kommentar

Ved nyligere måling, og når jeg hadde full stå, målte den faktisk 17,4cm.

Noe som er betydeligere større enn 16,5 jeg trodde det var.

Jeg har ikke fått målt omrisset, men det er ganske stort.

Virker som om du bare vil ha bekreftelse på stor penis. Uansett er ikke 17 veldig stort.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Kvinnfolka er som regel 11-19 cm'ish dyp etter det jeg har hørt. Mulig jeg er på trynet. Så det skal holde fint med 16,5 :thumbup:

Fra 10-13 cm i allefall :) Hvis det hadde vært så mye som 19cm prater vi langt oppi magan :S

Kan ikke huske å ha hatt problemer med å få den helt inn. Og jeg er 18cm sånn ca. Så det er vel individuelt? :)

Lenke til kommentar

Kvinnfolka er som regel 11-19 cm'ish dyp etter det jeg har hørt. Mulig jeg er på trynet. Så det skal holde fint med 16,5 :thumbup:

Fra 10-13 cm i allefall :) Hvis det hadde vært så mye som 19cm prater vi langt oppi magan :S

I "normal" (vanlig?) tilstand, ja. Vi utvider oss når vi blir seksuelt opphisset. Jeg har plass til noe mellom 17 og 19 cm. Ca. Altså, i bunn uten at det følger smerter med.

Lenke til kommentar

Jeg er 15 år, og har en penis som er 16.5 cm lang full erigert, har jeg en stor penis for alderen, eller er det helt normal? Den er ganske tjukk også, men akkurat mål vet jeg ikke.

Helt normalt, den vokser helt til du er 18-19 år. Så litt større blir den nok også.

Til sammenligning så er jeg også 15 år og har en penis som er litt kortere enn 19 cm.

Lenke til kommentar

Har selv en ganske stor penis, men vet ikke akkurat lengde. Men for gutter med litt mindre penis, så husk at det er vanlig at folk legger på litt lengde når de snakker om lengde på nettet.

Du forteller selv at du har en stor penis, for så å avslutte innlegget med at mange lyver om størrelse på nettet? :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Uansett hvor kort eller lang penisen din er så er det hvordan du bruker den uansett!

Det sier kun de med liten penis.

Så du benekter det jeg sier?

Uansett, jeg gidder ikke å gå offtopic. Lær deg til å bruken så har ikke størrelsen mye å si, end of discussion!

Lenke til kommentar

Har selv en ganske stor penis, men vet ikke akkurat lengde. Men for gutter med litt mindre penis, så husk at det er vanlig at folk legger på litt lengde når de snakker om lengde på nettet.

Du forteller selv at du har en stor penis, for så å avslutte innlegget med at mange lyver om størrelse på nettet? :p

Ja, jeg bare sier at mange overdriver størrelsen på utstyret på nett. Og hadde jeg målt min hadde jeg sikkert overdrevet litt jeg også, men føler rett og slett ikke trangen til måling. Er man fornøyd er man fornøyd :yes:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tror dette må være et større problem IRL, ser ingen grunn til å lyve på nettet da ingen her kjenner meg (eller er kanskje noen jeg ikke vet om som gjør det).

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...