Qwseyvnd Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Hei folkens. Jeg har lyst å kjøpe et brukt pc fra 1994 til 1998. Ønsker kun å kjøpe i Bergen området! Kjenner dere noen folk som ønsker å selge et slik pc. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) Dette skal vel strengt tatt tas opp i bruktmarkedet, men skitt au. Jeg har noen deler ihvertfall. Vi snakker AMD Duron 1200MHz, 128 MB RAM, hovedkort, 10GB harddisk og PSU. Skjermkort har jeg sannsynligvis ikke til overs, jeg kan se om jeg finner noe men lover ingenting. Hovedkortet støtter AGP og PCI. Kabinett, operativsystem, evt. optisk drev (IDE/P-ATA) og trolig skjermkort er altså komponenter du må ordne selv. Floppy kan jeg til nød hoste opp om det er livsviktig. Nettverkskort medfølger ikke, men du kan trolig få et 56k modem (eller hva det nå var) om ønskelig Dette kan plukkes opp i Bergen om ca en måned, dersom du har tid til å vente. Ikke pokker om jeg skal ha noe for å bli kvitt det. edit: bruktmarkedet, ikke "kjøp og salg". Kom forøvrig over en "gis bort"-annonse på finn, men den er i Stavanger. Endret 18. juli 2010 av srbz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå