skenern Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) God dag! Jau, jeg sitter her å ser på noen høyttalere jeg har fått av en kompis. Jeg vet ikke hvilken type disse høyttalerne er. Jeg vet at de begge er 120 Watt (?) Problemet mitt er at jeg ikke vet hvordan jeg koble disse til tv, mobil evnt pc. Jeg vet at jeg har gjort det før via en radio, men radioen mista jeg i bakken en gang og den ble ødelagt. Så nå sitter jeg igjen med ingenting, og jeg har hørt at jeg trenger et Surround Receiver? Så da lurer jeg på hva jeg skal gjøre, hvor jeg får tak i en Receiver? Jeg trenger ikke noe spesiell Receiver , bare det at den har mulighet til å kobles videre til en cd spiller,tv eller data. Takk Btw, ser litt ut som disse: Endret 17. juli 2010 av skenern Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Det du leter etter heter "forsterker" og det eneste du trenger er en stereoforsterker. Da kan du kople til stort sett det du vil. Surround receiver er hvis du har fler enn 2 høyttalere. F.eks. 5.1-surround. Lenke til kommentar
Olli12345 Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Finn ut hva høyttalerne heter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå