EirikYeah Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Hei. Jeg er snart halveis i VGS nå. Når jeg er ferdig vil jeg stå igjen med Spesiell studiekompetanse (almenn + realfag). Da er spørsmålet, hva gjør jeg nå? Jeg ser etter en jobb som gir meg mulighet til å jobbe off shore, gjerne på en oljeplattform. Da er jo mulighetene mange, alt fra rengjøringsarbeider til kokk. Dette er dessverre ikke den type jobb jeg tenker på. Jeg ønsker en godt betalt jobb (det meste off shore er jo relativt godt betalte jobber, så jeg mener godt betalt i forhold til andre off shore arbeidere (les: rough necks)) som krever en høyere utdanning. Jeg liker godt fysikk og matematikk, så jeg ser for meg at jeg ville trivdes godt dersom jobben min innebar noe innenfor matematikk. For å oppsummere: - Jeg ser etter en høyere utdanning som gjør at jeg kan jobbe off shore. - God lønn. - Gjerne mastergrad. Hvilken utdannelse bør jeg ta? Lenke til kommentar
Error404 Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Ingeniør høres ut som tingen for deg! http://utdanning.no/yrker/beskrivelse/ingenior Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå