EviLEddiE Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Unwinder (RivaTuner's creator) harshes ATI's driver team...and rightly so? Her får utvikleren av RivaTuner pepper fra en av ATI sine driverutviklere pga hans "reverse-engineering" av Catalyst-driverne for å få til softmoddingen fra 9500 til 9700. Mange interessante poenger for og mot moddingen kommer fram. Lenke til kommentar
Nå kan du lura Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Hei jeg har nettopp fått beskjeden om at skjermkortet ikke går sammen med hk`et mitt: ASUS A7N8X Deluxe. Så jeg tenkte at jeg skulle prøve et gammelt skjermkort ati rage 128. Kan dette skade hk`et mitt?? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Hei jeg har nettopp fått beskjeden om at skjermkortet ikke går sammen med hk`et mitt: ASUS A7N8X Deluxe. Så jeg tenkte at jeg skulle prøve et gammelt skjermkort ati rage 128. Kan dette skade hk`et mitt?? det kan ikke skade hk'et ditt nei, men det er ikke sikkert at det starter opp da. Lenke til kommentar
Nå kan du lura Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 takk for svaret. jaja jeg kan jo prøve da siden det ikke kan skade hk`et. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Det er vel en lysdiode på hovedkortet som slukker hvis AGP-kortet er av feil type (gammel 3 volt eller noe). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå