maggotvenger94 Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Jeg skal bygge data hos komplett.no og har lagd et oppsett jeg tror kan være bra, men jeg er ikke helt sikker for jeg er ikke veldig god i data... PC'en skal brukes til gaming, musikk osv. Oppsettet som det ser ut nå: CM Storm Scout Midi Tower Sort Vifter: 1x 140mm Front, 1x 140mm Topp, 1x 120mm Bak, Rød LEDs, Vindu Chieftec Super Series 750W PSU ATX 12V V2.3, 80 Plus, Modular, 2x 6pin+2x 6+2pin PCIe, 8x SATA, 140mm Intel Core™ i5 Quad Processor i5-750 Quad Core, 2.66Ghz, Socket 1156, 8MB, 95W, Boxed w/fan Sapphire Radeon HD 5750 1GB GDDR5 PCI-Express 2.0, "VAPOR-X", 2xDVI-I, HDMI, DisplayPort, Lite-Retail Corsair Value S. DDR3 1333MHz 2GB CL9 Unbuffered, CL9-9-9-24, 240pin, 1.5V Microsoft Windows 7 Home Premium 64bit Norsk Komplett, (kun til PC produksjon) Dette kommer på 8400,- inkl. norton antivirus, og jeg vil helst ikke betale mye mer enn dette. Hvis noen kan gi meg noen tips blir jeg veldig glad Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) Forslag om å kjøpe Komplett A10 konfigurert som under til 6440,-. I tillegg kjøper du dette skjermkortet GTX460 som er plug and play evt ber Komplett om å sette det inn: Totalt 1695,- + 6440,-. Dette oppsettet gir deg en bra spillopplevelse - HD5750 er dessverre litt for dårlig dersom du definerer spill som hovedfunksjon til PCen. 312152 Komplett Home a10 Varenr.:312152 Ahead Nero 9 Essentials OEM CyberLink DVD Suite 7, 6Channel, OEM CD Støtsikker PC-eske Qpad|UC, Small Komplett Black, 4mm, In-Win Fanqua Midi Tower Sort Chieftec Super Series 650W PSU ASUS M4A785TD-V EVO, Socket-AM3 AMD Athlon II X4 635 Kingston ValueR. DDR3 1333MHz 4GB, CL9 USB2 multikortleser 3.5" sort for Lite-On DVD+RW burner IHAS124-19 Western Digital Caviar SE16 500GB SATA2 Creative SBS A40 MS COA Label Windows Home Premium 7 MS DVD Win H.P/Pro/Ultimate 7 NO 64bit MS MANUAL Win Home Premium 7 NO MS ROYALTY Win Home Premium 7 Nordic Norton Internet Security 2010 NO Garanti 3 år - Sende inn Lagerstatus:1 stk. på lager Endret 17. juli 2010 av jornboss Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 linken til A10 fører bare til en blank siden ( et nettside hos komplett uten innhold). da jeg skulle bygge meg en pc tenkte også jeg at kanskje komplett.no var så elskverdig å byttet ut enkelte av komponentene i lista med en annen. savaret jeg fikk tilbake var at de bygger bare pcen med det komponentene men kan velge mellom i disse konfigurere oppsettene. unnskyldningen gikk ut på at listen er formet slik at komponentene der skal garantert passe med hverandre hvis jeg skal komme med mine meninger om det så er det at de i tillegg har strammet inn valgmulighetene på denne måten. man har definitivt fler komponenter som passe sammen som de nekter å ta med. kansje er de red for at man at man har for mange valg hvis de ikke nylig har endret filosofien så er det slik enda. da har man bare 2 alternativer - å velge et av skjermkortene i valglisten - kjøpe komponentene løst og sette maskinen sammen selv. da kan man kjøppe alle komponeten på listen uttatt skjermkortet og velge det som blir foreslått i stedet Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 linken til A10 fører bare til en blank siden ( et nettside hos komplett uten innhold). da jeg skulle bygge meg en pc tenkte også jeg at kanskje komplett.no var så elskverdig å byttet ut enkelte av komponentene i lista med en annen. savaret jeg fikk tilbake var at de bygger bare pcen med det komponentene men kan velge mellom i disse konfigurere oppsettene. unnskyldningen gikk ut på at listen er formet slik at komponentene der skal garantert passe med hverandre hvis jeg skal komme med mine meninger om det så er det at de i tillegg har strammet inn valgmulighetene på denne måten. man har definitivt fler komponenter som passe sammen som de nekter å ta med. kansje er de red for at man at man har for mange valg hvis de ikke nylig har endret filosofien så er det slik enda. da har man bare 2 alternativer - å velge et av skjermkortene i valglisten - kjøpe komponentene løst og sette maskinen sammen selv. da kan man kjøppe alle komponeten på listen uttatt skjermkortet og velge det som blir foreslått i stedet Han kjøper a10 uten skjermkort. Hovedkortet har integrert skjermkort. GTX460 plugger vedkommende inn selv(til tross for at vedkommende ikke bygger selv så tror jeg de fleste klarer det). det er altså ikke snakk om noe utskifting eller lignende hos Komplett. Ikke lag mitt innlegg forvirrende for trådstarter er du snill Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 linken til A10 fører bare til en blank siden ( et nettside hos komplett uten innhold). da jeg skulle bygge meg en pc tenkte også jeg at kanskje komplett.no var så elskverdig å byttet ut enkelte av komponentene i lista med en annen. savaret jeg fikk tilbake var at de bygger bare pcen med det komponentene men kan velge mellom i disse konfigurere oppsettene. unnskyldningen gikk ut på at listen er formet slik at komponentene der skal garantert passe med hverandre hvis jeg skal komme med mine meninger om det så er det at de i tillegg har strammet inn valgmulighetene på denne måten. man har definitivt fler komponenter som passe sammen som de nekter å ta med. kansje er de red for at man at man har for mange valg hvis de ikke nylig har endret filosofien så er det slik enda. da har man bare 2 alternativer - å velge et av skjermkortene i valglisten - kjøpe komponentene løst og sette maskinen sammen selv. da kan man kjøppe alle komponeten på listen uttatt skjermkortet og velge det som blir foreslått i stedet Han kjøper a10 uten skjermkort. Hovedkortet har integrert skjermkort. GTX460 plugger vedkommende inn selv(til tross for at vedkommende ikke bygger selv så tror jeg de fleste klarer det). det er altså ikke snakk om noe utskifting eller lignende hos Komplett. Ikke lag mitt innlegg forvirrende for trådstarter er du snill hos komplett.no finnes det 2 oppsett som er bemerket som a10. komplett gamer a10 som ikke lar deg velge vekk skjermkortet og den som du sikter til som er dette ( komplett Home a10) når ikke linken fungerer så er det ikke let å vite hva du snakker derfor tok jeg det for å være det andre valget for en del år siden var det mulig å kjøpe (bygge) pc hos komplett.no uten skjermkort . nå er den muligheten omtrent helt borte. Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 linken til A10 fører bare til en blank siden ( et nettside hos komplett uten innhold). da jeg skulle bygge meg en pc tenkte også jeg at kanskje komplett.no var så elskverdig å byttet ut enkelte av komponentene i lista med en annen. savaret jeg fikk tilbake var at de bygger bare pcen med det komponentene men kan velge mellom i disse konfigurere oppsettene. unnskyldningen gikk ut på at listen er formet slik at komponentene der skal garantert passe med hverandre hvis jeg skal komme med mine meninger om det så er det at de i tillegg har strammet inn valgmulighetene på denne måten. man har definitivt fler komponenter som passe sammen som de nekter å ta med. kansje er de red for at man at man har for mange valg hvis de ikke nylig har endret filosofien så er det slik enda. da har man bare 2 alternativer - å velge et av skjermkortene i valglisten - kjøpe komponentene løst og sette maskinen sammen selv. da kan man kjøppe alle komponeten på listen uttatt skjermkortet og velge det som blir foreslått i stedet Han kjøper a10 uten skjermkort. Hovedkortet har integrert skjermkort. GTX460 plugger vedkommende inn selv(til tross for at vedkommende ikke bygger selv så tror jeg de fleste klarer det). det er altså ikke snakk om noe utskifting eller lignende hos Komplett. Ikke lag mitt innlegg forvirrende for trådstarter er du snill hos komplett.no finnes det 2 oppsett som er bemerket som a10. komplett gamer a10 som ikke lar deg velge vekk skjermkortet og den som du sikter til som er dette ( komplett Home a10) når ikke linken fungerer så er det ikke let å vite hva du snakker derfor tok jeg det for å være det andre valget for en del år siden var det mulig å kjøpe (bygge) pc hos komplett.no uten skjermkort . nå er den muligheten omtrent helt borte. Ja dæven du hadde rett to av samme slag Det var Komplett sin Home a10 jeg siktet til ja... Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 linken til A10 fører bare til en blank siden ( et nettside hos komplett uten innhold). da jeg skulle bygge meg en pc tenkte også jeg at kanskje komplett.no var så elskverdig å byttet ut enkelte av komponentene i lista med en annen. savaret jeg fikk tilbake var at de bygger bare pcen med det komponentene men kan velge mellom i disse konfigurere oppsettene. unnskyldningen gikk ut på at listen er formet slik at komponentene der skal garantert passe med hverandre hvis jeg skal komme med mine meninger om det så er det at de i tillegg har strammet inn valgmulighetene på denne måten. man har definitivt fler komponenter som passe sammen som de nekter å ta med. kansje er de red for at man at man har for mange valg hvis de ikke nylig har endret filosofien så er det slik enda. da har man bare 2 alternativer - å velge et av skjermkortene i valglisten - kjøpe komponentene løst og sette maskinen sammen selv. da kan man kjøppe alle komponeten på listen uttatt skjermkortet og velge det som blir foreslått i stedet Han kjøper a10 uten skjermkort. Hovedkortet har integrert skjermkort. GTX460 plugger vedkommende inn selv(til tross for at vedkommende ikke bygger selv så tror jeg de fleste klarer det). det er altså ikke snakk om noe utskifting eller lignende hos Komplett. Ikke lag mitt innlegg forvirrende for trådstarter er du snill hos komplett.no finnes det 2 oppsett som er bemerket som a10. komplett gamer a10 som ikke lar deg velge vekk skjermkortet og den som du sikter til som er dette ( komplett Home a10) når ikke linken fungerer så er det ikke let å vite hva du snakker derfor tok jeg det for å være det andre valget for en del år siden var det mulig å kjøpe (bygge) pc hos komplett.no uten skjermkort . nå er den muligheten omtrent helt borte. Ja dæven du hadde rett to av samme slag Det var Komplett sin Home a10 jeg siktet til ja... jeg må bare beklage at også jeg gjorde en liten feil i begynnelsen. jeg overså at de faktisk sto Home a10 øverst i innlegget dit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå