Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Avstandsforhold norge-england? ja/nei


Gjest anonymss

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lager en ny tråd i steden for! :)

Var på ferie og møtte en gutt fra england. Han er helt fantastisk. Han vil møte meg igjen, han ringer meg hver dag, sender meldinger og emails. Men jeg er litt skeptisk. Avstandsforhold fra norge og england. Jeg tenker på han hele tiden og der plager meg. Bør jeg møte han og prøve å få det til å fungere? Eller bare kutte all kontakt og håpe jeg slutter å tenke på han?

Det er så frustrerende å hele tiden tenke: Skal jeg sende melding? skal jeg vente? skal jeg ringe? skal jeg skal jeg skal jeg... hehe, men det er vel bare sånn det er å vere in love.

Noen tips, og helst erfaringer?

 

-tanja

 

Turen til England er lenger enn til nabobygda, men på ingen måte for lang hvis det virkelig er noe der.

 

Hadde selv dame i USA i noen år før vi kunne flytte sammen. Det var jævlig av og til, men vel verdt det til slutt.

Lenke til kommentar

Prøv! Det er noe du må prøve og erfare selv for å få klarhet i. Hva som funker eller ikke funker for andre har ingenting med hva som kan funke eller ikke funke for deg. Prøv! Brenn deg eller lykkes. Du får bygd mange klosser med livserfaring og høyst sannsynlig får du uansett hva som skjer mange gode minner!

 

Husk livet er det som skjer nå! Ikke sitt og vent på det som skal skje, men ta tak i situasjonen du er i just nu og gjør den til ditt beste!

Endret av Partlow
Lenke til kommentar
Gjest anonymss

Prøv! Det er noe du må prøve og erfare selv for å få klarhet i. Hva som funker eller ikke funker for andre har ingenting med hva som kan funke eller ikke funke for deg. Prøv! Brenn deg eller lykkes. Du får bygd mange klosser med livserfaring og høyst sannsynlig får du uansett hva som skjer mange gode minner!

 

Husk livet er det som skjer nå! Ikke sitt og vent på det som skal skje, men ta tak i situasjonen du er i just nu og gjør den til ditt beste!

 

TAKK! akkurat det jeg trenger nå. Gode visdomsord! Vi har kontakt hver dag nå, og skal møtes i august eller september. Gleder meg allerede! :)

 

Andre med erfaringer, dårlige eller gode, tar i mot tips med takk!:)

Lenke til kommentar
Gjest anonymss

Synst det er litt spennende med avstanden. Jeg blir ofte fort lei av gutter som jeg liker om jeg kan se det hver dag osv. Men det er jo ikke bare positivt å ikke bo på samme plass

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...