Gjest anonymss Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Lager en ny tråd i steden for! Var på ferie og møtte en gutt fra england. Han er helt fantastisk. Han vil møte meg igjen, han ringer meg hver dag, sender meldinger og emails. Men jeg er litt skeptisk. Avstandsforhold fra norge og england. Jeg tenker på han hele tiden og der plager meg. Bør jeg møte han og prøve å få det til å fungere? Eller bare kutte all kontakt og håpe jeg slutter å tenke på han? Det er så frustrerende å hele tiden tenke: Skal jeg sende melding? skal jeg vente? skal jeg ringe? skal jeg skal jeg skal jeg... hehe, men det er vel bare sånn det er å vere in love. Noen tips, og helst erfaringer? -tanja Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Hmm, ser ikke helt hva du har å tape hvis han virkelig er så fantastisk Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Hvis du er villig til å flytte til England er det jo ikke dødfødt, ellers måtte du håpet på at han vil flytte hit. Et forhold der du bor i Norge og han bor i England har jeg ingen tro på at vil funke over lengre tid. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Med tanke på at vi har fly, er det jo mulig å se hverandre en gang i blandt hvertfall. Å gifte seg og holde ut resten av livet slik blir nok litt verre ja... Lenke til kommentar
Gjest anonymss Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Er bare 18 da, så er litt tidlig å tenke på å gifte seg=) Han er 22. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Hvis han er en bra fyr, så SÅKLART! Vet du hva, ellers tror jeg du vil angre. Lenke til kommentar
Molbo Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Har prøvd, funker ikke. Har også prøvd. Det gikk dårlig. Lenke til kommentar
Gjest anonymss Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Hvorfor har det ikke fungert for dere som sier at det ikke går? Jeg liker han ganske godt og det er såå frustrerende å tenke på han hele dagen lang.. jeg vil bare møte han! Men er så redd for at jeg skal bli skikkelig forelska, og at dette er en dårlig idè. Er ikke så god på å ta sjangser.. ahh Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 de sier sikkert bare nei fordi de ikke liker at en engelsk dude kommer og stjeler de norske jentene. Vet om fler tilfeller der det funker kjempebra. I tillegg lærer du engelsk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Det betyr jo ikke at det ikke kan funke for dere fordi om det ikke funka for enkelte andre her inne. Men før dere går inn for det er det sikkert lurt å tenke over hvor ofte dere har mulighet til å se hverandre i løpet av f.eks. det neste året, og at dere kanskje har en plan om at den ene flytter til den andre innen en viss tid. For savnet kan bli ganske frustrerende, og da er det greit å ha noe å se frem mot. Lenke til kommentar
Gjest anonymss Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Nå har han ikke tatt kontakt på et par dager.. jeg blir helt gal av å vente. Skal jeg bare la det være, eller bør jeg ta kontakt? Han har alltid tatt kontakt først, så sendte jeg han en tekstmelding for to dager siden som jeg ikke fikk svar på.. men fikk høre fra venninna mi at noen ganger kommer ikke sms som skal til utlandet fram, så jeg vet ikke.. hva bør jeg gjøre?! blir gaaaal av å vente. jeg liker han så godt, men samtidig vil jeg ikke være for pågående eller desp Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Jeg klarer ikke Stavanger - Bergen et år en gang, så jeg tror nok ikke det vil funke om en av dere ikke beveger på seg (flytter). Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Klart det kan funke, men du må selv vurdere hvor seriøst dette kan bli. Det trenger nødvendigvis ikke å være et avstandsforhold hele livet, men så må du som sagt tenke over hva du vil med forholdet. Lenke til kommentar
Karoline.B.E Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Er det ikke veldig dyrt å ringe fra England til Norge og omvent? Synes det er greit nok å ha kjærester langt vekk i Norge, men utenlands. Bare dropp han. Det er nok av fisk i Norskehavet. Lykke til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Er det ikke veldig dyrt å ringe fra England til Norge og omvent? Skype? Lenke til kommentar
Karoline.B.E Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Er det ikke veldig dyrt å ringe fra England til Norge og omvent? Skype? Ja det kan jo godt være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå