The Crusher Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Hei. Jeg har ett hovedkort med 2x3pin og 2x4pin. den ene 4pin'en er til cpu vifta, mens den andre er til en vifte i kabinettet. Men viftene i kabinettet mitt har 3 pin. Hva gjør jeg? Kan jeg bare plugge den inn? må jeg ikke bruke alle pinnene? Har Asus M4A89TD PRO/USB3 og kabinettet er Cooler Master HAF 922. Har også overganger til molex plugg, men det ser ut til at når jeg bruker molex pluggene, så går sikringen i huset... Mer info? bare spørr.. På forhånd, takk for svar. Hilsen Crazyjoey Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Sjekk i BIOS. Kan hende du finner en innstilling for å velge 3-pins eller 4-pins vifte. Du kan uansett plugge den inn, pluggen passer. Eneste forskjell er regulering av hastighet. Hvis BIOS ikke vet hvilken type du bruker så er det ingen regulering. Men det er ikke sikkert du bruker vifteregulering på HK uansett. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 17. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2010 Hvor i bios skal jeg lete? Må sette sammen igjen pc'en før jeg får gjort noe uansett... Men hvor tror du det ligger? Kan rote litt rundt og se hva jeg finner... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 På en Asus PC jeg har ligger det under Power - Hardware Monitor. Men alle HK er jo forskjellige i BIOS. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 18. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2010 I bios var det ikke noe sted jeg kunne velge mellom 3 og 4pin.. Men den går da, ser ut til at den går på 100% konstant, men det gjør ingenting.. Takk for god hjelp her inne Setter tråden til løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå