Gå til innhold

Razer lycosa tastatur (Rubber eller Mirror?)

Lycosa  

4 stemmer

1. 1. Mirror eller Rubber

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Ikke kjøp rubber, det er nesten feil med alle! Taster som henger osv.

(Trykte feil på pollen din)

En faktasjekk er ikke av veien innimellom. Dette tok meg et par minutter å finne frem til og er sakset fra UPDATE: Razer Responds to Lycosa KB Issue:

Lycosa gaming keyboard serial ranges that Razer acknowledges as defective start with the following codes :

MT0803

MT0802

MT0801

MT07

UPDATE: We spoke to Glen Frick, Director of Customer Satisfaction at Razer and we were told that the issues with Razer's Lycosa keyboards were limited to a small batch of customers.

Legg også merke til at artikkelen er fra 19. februar, 2009. Det er med andre ord et problem som skal være ute av verden.

Lenke til kommentar

nope, det er ikke et problem som er ute av verden.

kjenner flere som har tastaturet og felles for alle er at de har problemer. de kodene er ikke oppdatert da ingen av oss hadde et av de såkalte "problem" tastaturene.

Fikk lite hjelp av kundesupporten til racer pga tastaturet mitt ikke var et av de rammmede :no:

skulle lett ha boykotta dem, bare synd de lager så gode muser!

Lenke til kommentar

hadde det for 3 uker siden. Plutslig hang WASD (en av de seg) og jeg måtte plugge inn og ut. Utrolig irriterende hvis man spiller.

Synes ikke det var noe godt å bruke heller. Fikk heldigvis pengene tilbake av komplett. Gå heller for G15. Jeg holder meg til mitt gamle Microsoft Digital Media PRO Keyboard. Ikke det beste, men det er satan så deilig å bruke! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...