molland Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Hei Jeg har pr i dag egen webserver (ubuntu linux) og webhotell der "ute" Jeg har sett litt på jalbum, har forsåvidt også installert det på min egen server. Hva er greiest å bruke som galleri? Har vel egentlig lyst å bruke min egen server, siden der har jeg lagrings plass nok. Frode Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Hei Jeg har pr i dag egen webserver (ubuntu linux) og webhotell der "ute" Jeg har sett litt på jalbum, har forsåvidt også installert det på min egen server. Hva er greiest å bruke som galleri? Har vel egentlig lyst å bruke min egen server, siden der har jeg lagrings plass nok. Frode Bruker jalbum selv og er fornøyd med det. Enkelt og bruke og grei layout synes jeg. Lenke til kommentar
molland Skrevet 17. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2010 Hei Testet for morro skyld jalbum som egen webserver her på win 7 maskinen og det gikk jo glatt men hvordan er det med linux? Er enda ikke så erfaren med linux Frode Lenke til kommentar
tingo Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Gallery er et bra bildealbum, jeg liker det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå