darket Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Hvor står påvirkning har fysisk form på generell form? Føler jeg blir utslitt av en 5 minutter gåtur, og alt er egentlig et strev å gjennomføre. Jobber sittestillende for det meste av dagen, og føler meg faktisk utbrent etter 5-6 timer på jobb også. Testet hvilepulsen min, den ligger på ca 80 as we speak. +\- etpar slag. Burde jeg begynne å trimme igjen? jeg er under 30. Gått på lavkarbo diett etpar ganger, da følte jeg meg faktisk i bedre slag også.. av en eller annen merkelig grunn.. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Burde jeg begynne å trimme igjen? Ja. Hvilepuls på over 80 og du blir sliten av 5mins gåtur. Det vil også hjelpe deg igjennom hverdagen på jobb. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 For å spørre om det motsatte, jeg har veldig lav hvilepuls. Betyr det at jeg er i meget god form? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 For å spørre om det motsatte, jeg har veldig lav hvilepuls. Betyr det at jeg er i meget god form? Er ganske genetisk, stefaren min har latterlig lav hvilepuls og var sykemeldt lenge pga det, snakk om 25-30 i puls og besvimer om natta. Men det kan være en pekepin, hvilepulsen min har gått fra ~75-> 39 det siste året. Jeg begynte å trene, og har aldri angret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå