Gå til innhold

skal ha nytt spill, trenger litt hjelp

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier skal jeg ha meg et nytt spill, helst til xbox, men pc går også.

Har egentlig ikke så mange kriterier utenom at det må ha lang varighet, da det er stygt vær ute og de fleste jeg kjenner allerede har dratt i militæret :-P

Sjanger er jeg ikke kresen på.

Finnes det en tråd eller noe som omhandler dette beklager jeg for å ha opprettet denne, ble begrenset med forumtråling før jeg opprettet denne da jeg sitter på et latterlig tregt nett og diskusjon ikke er mye mobilvennlig :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Transformers: War for Cybertron har en grei lengde på historien, men det er i tillegg veldig bra mulitiplayer på det om du går lei "seriøse" multiplayerkamper som i Battlefield og Call of Duty.

Naughty Bear ser barnslig ut, men det er bare til du klasker første teddybjørn ned i grillen eller skyter ham i hodet. Er du kreativ og liker å satse på å få så mange poeng som mulig har du et svært bra, morsomt og ikke minst sykt spill å glede deg til. ;)

Blir du noensinne ferdig med Rock Band og Guitar Hero? :p (jeg spiller fortsatt GH2 nå og da...) :p

Ellers har vi jo diverse sandkassespill. Bare velg sjanger, så finner du nok noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...