Deaktivert Konto Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Tenker litt på å bli det skjønner du. Selv er jeg intelligent og liker utfordringer i hverdagen. For å si det sånn vil jeg ikke jobbe som gavepakker, eskeløfter e.l. Noen der ute som er jurister? Hvordan er det? -DLA Lenke til kommentar
frevild Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Jeg har jobbet ved et par store advokatkontorer som trainee parallelt med studiene mine, i sum dreier det seg om ca. tre måneder. Det var veldig lærerikt og moro å arbeide med jus i prakis. Knapt et kjedelig øyeblikk. Men krevende! Lenke til kommentar
Deaktivert Konto Skrevet 17. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2010 Hva var oppgavene dine der? Lenke til kommentar
drz Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) Hva var oppgavene dine der? Jus er en av de utdanningene du kan ta i Norge som gir deg mest muligheter for innen hvilket felt du vil jobbe. Si noe du liker og med overhengende sannsynlighet så er det behov for jurister innen det emnet, om det så er en jobb i kommunen eller politet. Endret 18. juli 2010 av drz Lenke til kommentar
artie Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Om du klarer å finne svaret på spørsmålet ditt selv beviser du både at du er intelligent og at du passer som jurist. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå