terjako Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Hei Her er scenarioet: Er nå permittert i 3.mnd fra min bedrift...ser ikke veldig lyst ut framover..er veldig usikkert. Har 35 dager ferie tilgode. En oppsigelse fra min side innebærer 14 dagers oppsigelsetid. Har fått tilbud om ny jobb, med 3mnd prøvetid. Ikke samme bransje. Kan jeg ta denne jobben uten å si opp den andre mht. permitteringen. Om sjefen ringer å sier at jeg kan jobbe kan jeg vel bare ta ut feriedager noe jeg har rikelig med. Litt kjedlig om ting ikke skulle fungere for en av partene etter 3mnd prøvetid i nye jobben...da er jeg jo i utgangspunktet ansatt i firmaet jeg er permittert i. Hva sier dere? Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 At du får ta sjansen på å gjøre noe med det, og prøve den nye jobben, om det er veldig usikkert med den jobben du har vært i så ser jeg ingen grunn til å vente, er noe dritt å sitte hjemme og ikke ha noe å gjøre, fint den første tiden, men ikke over tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå