TheSoapmaker Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Jeg har gått tom for penger som vanlig, og jeg vil gjerne fylle på med penger. Men nå i det siste har jeg ikke fått fylt på via nett eller tlf. Nå trenger man plutselig en betalingskode osv. Og da tenkte jeg selvfølgelig på; Funker det å bruke kjøpe et kontantkort på butikken og fylle på via den? PS: Veit ikke helt om det er under riktigforum... Lenke til kommentar
srbz Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) SuperKontroll er ikke et djuice-abonnement. Forøvrig kan du fint lade abonnementet ifølge telenor.no: Abonnementet for deg som ønsker kontroll på mobilregningen. Hver måned har du 200 kroner som du kan ringe og sende SMS/MMS for. Du kan enkelt lade opp kontoen hvis du trenger det. Fyll opp saldoen Ønsker du å fylle opp saldoen kan det gjøres på en av følgende måter * Lad ringetid på nett * Send en SMS med kodeord LADE <beløp> til 2525. Tjenesten er kostnadsfri. * På wap.telenor.no. Gå til wap.telenormobil.no og velg Lad kontankort. Følg veiledningen på mobilen. * I utvalgte minibanker. * Med ladekort som kan kjøpes i dagligvarebutikker, kiosker og bensinstasjoner. Her er forresten riktig forum. Endret 17. juli 2010 av srbz Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 18. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2010 unnskld hvis jeg skriver feil. j er full... Det står jeg må ha et nummer som jeg ikke kan. Heller ike stefaren min min. det er noe som heter betalingkode. Og jeg får ikke sendt melding til 2525 fordi jeg ikke har penger på kortet. Men det var bra svar. jeg får betalt med ladekort! takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå