Cadger Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Jeg hadde en Shuttle hvor hovedkortet gikk i stykker. Så nå sitter jeg her med en prosessor, ram og skjermkort. Jeg trenger en nytt hovedkort og kabinett. Men jeg synes det er veldig vanskelig å velge. Jeg har følgende: - Intel Core? 2 Quad Q9550 2.83GHz Socket LGA775 - Corsair XMS2 PC6400 DDR2 2GB CL5 CAS 5-5-5-18, 800MHz, 240pin (2 stk) - Asus GeForce 9600GT - Western Digital Caviar GreenPower 500GB , Sata 3 Gb/s, 32MB Cache - Samsung DVD±RW burner, SH-S223B 22x DVD, DVDRAM Jeg ønsker meg følgende: - Internt SPDIF så jeg kan få lyd ut på skjermkortet - En stille PC (Shuttle-en støyet en del) - En liten PC - Helst innenfor et budsjett på 2500,- - Vil helst handle på Norek/Komplett - Jeg trenger en prosessorvifte også Jeg har tittet litt på Asus P5Q-EM og et Ace VISO/2 kabinett. Dette er microATX. Det kan være greit med et midi-kabinett om det er nødvendig. Og det må selvfølgelig være kompatibelt og passe i kabinettet. Jeg setter stor pris på noen anbefalinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå