løddesøl Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Trenger hjelp når jeg skal ha framdrev og dyse! Jeg har ikke peiling på slikt, men vil få mer toppfart på mopeden. Ser på speedoptions.no, og på drevene står det mellom "420" og "428", og hva skal jeg velge da? Skal ha 15 taggers framdrev. Og hvilken dyse skal jeg velge? Takknemlig for svar! Lenke til kommentar
roobeert Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Trenger hjelp når jeg skal ha framdrev og dyse! Jeg har ikke peiling på slikt, men vil få mer toppfart på mopeden. Ser på speedoptions.no, og på drevene står det mellom "420" og "428", og hva skal jeg velge da? Skal ha 15 taggers framdrev. Og hvilken dyse skal jeg velge? Takknemlig for svar! 428 er et sterket kjede enn, 420, men du behøver ikke noe sterkere. orginalt er det 420. Hvorfor skal du skifte dyse ? har du tatt plomben eller har du et efk.anlegg? Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Hvordan oppsett kjører du med? Kjørte selv med 15_52 med lett trim (trimsylinder, 21mm gasser og MK2) Effektanlegg/uplombert så er 13/14_52 greit Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Du trenger ikke skrifte dyse da du ikke skrifter noen motordeler. Kjøp 15-48, da går det litt bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå