Gå til innhold

Problemer med nettleser i Desire

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen har opplevde dette problemet:

Den innebygde nettleseren i Desiere vil ikke fungere, får bare beskjeden "Klarte ikke å kommunisere med tjeneren. Prøv igjen senere."

Det rare er at alle andre internett applikasjoner fungerer fint, til og med surfin i Opera (!) Får dog ikke denne feilen på WiFi. Flere andre jeg har snakket med opplever dette. Noen som kjenner til denne feilen, eventuelle fiks?

Kan forøvrig nevne at Friendstream også har sluttet å fungere..:/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den innebygde nettleseren i Desiere vil ikke fungere, får bare beskjeden "Klarte ikke å kommunisere med tjeneren. Prøv igjen senere."

Flere har hatt samme problem, men jeg kan ikke finne noen entydig løsning. Prøv å slå av og på flymodus noen ganger.

http://androidforums.com/htc-desire/91063-error-server-failed-communicate.html

http://www.google.no/search?num=30&hl=en&safe=off&q=android+%22the+server+failed+to+communicate%22&btnG=Search

Lenke til kommentar

Lurer på om noen har opplevde dette problemet:

Det rare er at alle andre internett applikasjoner fungerer fint, til og med surfin i Opera (!) Får dog ikke denne feilen på WiFi. Flere andre jeg har snakket med opplever dette. Noen som kjenner til denne feilen, eventuelle fiks?

Kan forøvrig nevne at Friendstream også har sluttet å fungere..:/

Jeg fikk dette problemet etter at jeg installerte en app som skulle sperre oppkobling til mobilt bredbånd, det gikk ikke å fjerne sperringen, til tross for at jeg koblet opp manuelt. Wifi fungerte fint. Eneste løsningen jeg så var å reset til factory default, og det fungerte fint. Heldigvis er det en god restorefunksjonalitet i telefonen, men du mister alle apps.

Lenke til kommentar

Er ikke noen app som gjør det nei, Dolphin HD var lekker, men fortsatt samme problem der. Rart er at noen få sider fungerer, som f.eks. Diskusjon.no. Men ellers stort sett beskjed om ikke kontakt med tjener...*river seg i håret*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...