Gå til innhold

Hva kan man bruke PC til?

Anbefalte innlegg

Tenkte å utvide opplevelsen med det å ha pc og lurer derfor på hva en PC kan brukes til? Det eneste jeg personlig har brukt pc til er spilling, surfing og filmtitting(pc koblet til tv), men nå er jeg som sagt intressert i å finne utæ hva mer pc har å by på.

Var inne på windows media player på min nye Acer 5551G og så det var muligheter for tv titting etc, men skjønte igrunn ikke bæret av forklaringene, noen som kan hjelpe meg? Må ha en extender-enhet etc? Er heller ikke tuner innebygget i min pc, hva kan jeg gjøre da?

Kom med tips om hva jeg kan bruke pc til folkens, jeg har null greie på dette!

Har to stk bærbare hvor den ene(Acer 5738ZG, kjøpt for 1 år siden) med knust skjerm kun brukes til filmtitting og som en "ekstern" harddisk ogg en ny innkjøpt Acer 5551G.

Mvh

Jan

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

* Du kan jo lage dataspill og programering (du må kunne scripte da:P)

* Høre på musikk (du nevnte det ike i første post:P)

* Skrive med skrive program, og printe ut med printer.

* Lese nyheter (på nett)

* Lagre bilder og adre god saker.

Ting jeg kom på i farten :thumbup:

Hvar det det du mente med spm ditt eller :p ?

Lenke til kommentar

Kanskje litt dårlig formulert, men jeg tenkte mer på det å se tv via windows media player! Som en multimedie maskin lissom.. Vet ikke helt hvordan eller om det er riktig slik jeg har formulert det nå heller.. Ikke helt inne i dingse verden om dere skjønner;)

En annen ting mens jeg er igang.. Må jeg laste ned drivere til skjermkortet mitt på den nye maskinen? Ett Ati HD 5650 kort.

Lenke til kommentar

Kanskje litt dårlig formulert, men jeg tenkte mer på det å se tv via windows media player! Som en multimedie maskin lissom.. Vet ikke helt hvordan eller om det er riktig slik jeg har formulert det nå heller.. Ikke helt inne i dingse verden om dere skjønner;)

En annen ting mens jeg er igang.. Må jeg laste ned drivere til skjermkortet mitt på den nye maskinen? Ett Ati HD 5650 kort.

Du kan kjøpe tv kort til pc men husk at da må du betale lisens :)

Lenke til kommentar

Hvis det er hjelp med TV på PC-en du trenger hjelp til, er nok emnetittelen ikke så veldig bra beskrevet. Prøv heller med "Hjelp til TV-titting i WMP" eller lignende ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...