kaaasen Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Hei! Har nylig begynt så smått med Warcraft igjen etter en laaaaaaaang pause, men det er umulig å spille i enkelte perioder da jeg blir disconnected omtrent det øyeblikket jeg logger inn. Vi har 30mbit/30mbit fra EB Nett Altibox, og det eneste som står skrudd på i ferien er 1 x TV, 1 x IP-telefon (Telio) og denne PC'en. Internett fungerer fint på PC'en, og det er ingen mystifistiske programmer som kjører i bakgrunnen som skulle gjøre at jeg blir disconnected i perioder. Jeg kan spille oppimot en time før det plutselig slår seg vrangt og disconneter meg uansett hvilken character jeg er på. Det er en smule irriterende for å si det mildt. Jeg har prøvd å starte både med og uten addons, uten at det har gjort store utslaget heller... Håper det er noen som sitter på en god løsning. Mvh Kim Aasen Lenke til kommentar
Error404 Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Det første som slår meg er jo at noen har hacket og bruker accounten din. Har skjedd meg tidligere, hvor hackerene ikke har byttet passord og farmer med karakteren min. Det andre som kan være et problem er brannmuren på enten routeren din eller på pc'en. Prøv å skifte passord, eller å endre brannmurinstillinger/skru av brannmuren. Forhåpentligvis kan dette hjelpe. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 17. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2010 Det virker ikke som om jeg er hacket, for jeg har skiftet passord flere ganger iløpet av dagen, og har samme problem. Jeg har ikke tilgang til å sjekke innstillingene på routeren heller, så der er jeg stuck. Jeg tok et søk i Google og fant mange som har samme problemer som meg - random lagspikes og random disconnects. Jeg tråler igjennom poster og lignende, og håper jeg får orden på sakene. Det er håpløst å være healer i 5-man dungeons når man lagger og disconnecter i ett sett =/ Takk for svar forresten Dorx! Lenke til kommentar
Error404 Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Men bare for å få det bekreftet, har du sjekket data-brannmuren? Og om du har det, så ligger nok problemet i routeren. Vet hvor kjedelig det er med heftige laggspikes og dc'er. Håper det løser seg ! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2010 Jeg sjekket den nå akkurat. Launcher.exe lå inne, også la jeg til Wow.exe manuelt, men jeg tror ikke det hjelper noe. Jeg får godsnakke med bruttern når han kommer hjem til uka, så får vi håpe det blir orden på sakene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå