Odriks Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 På brevet jeg fikk fra Samordna opptak står det 4 "andre poeng". Jeg lurer virkelig på hva disse poengene er? Jeg er født i 1989, og fullførte VGS av ulike grunner etter 5 år. Har dette noe å si og at jeg da har fått alderspoeng? Jeg trodde man ikke kunne få alderspoeng før man hadde fått generell studiekompetanse. Jeg har ikke hatt noen realfag og heller ikke vært i militære. Lenke til kommentar
Odriks Skrevet 17. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2010 Jeg ser nå at jeg etter all sannsynlighet har fått 4 alderspoeng, noe som jeg synes er litt rart da jeg som sagt er født i 1989. Lenke til kommentar
DJ-Stigma Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Jeg ser nå at jeg etter all sannsynlighet har fått 4 alderspoeng, noe som jeg synes er litt rart da jeg som sagt er født i 1989. Det er jo bra det da? Bedre enn ingenting.. Lenke til kommentar
operg Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Du faar to poeng i aaret. De som er foedt i 1991 faar 0 poeng, de som er foedt i 1990 faar 2 poeng, og de som er foedt i 1989 faar da 4 poeng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå