Gå til innhold

Nytt anlegg til PC, PS3 og X360 med 5.1


Anbefalte innlegg

Hei.

Har nå tenkt å kjøpe et nytt anlegg til pcen til omkring 2500-3000 kr.

Skal ha 5.1 sorround og vil bli brukt til både musikk, spill og film. Mye av alt ;D

Må kunne koble til både PC, PS3 og X360 og bytte mellom enhetene på en enkel måte. Flott også med en fjernkontroll.

Har selv sett på Logitech Z-5500 som Komplett.no nå har tilbud til 2300kr. Har lest litt rundt og forstår at det er funksjonellt, men kan ha litt dårlig lyd spesielt i forbindelse med musikk. Noen som har noen tanker? Finnes det noe bedre til omkring den prisen? :hmm:

 

På forhånd takk! :)

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med tanke på ditt budsjett vil jeg si Logitech Z-5500 er et godt valg til den prisen.

 

Blir fort dyrt hvis man skal ha brukbare høytalere og en brukbar forsterker osv osv.

Det jeg og tenker, at om jeg skal kjøpe ordentelige høyttalere må jeg vel gå høyere i pris, stikke på hifiklubben el. og få skikkelige saker. Har brukt to forskjellige anlegg til nå, et til konsollene (Et fra Dell av noe slag, husker ikke navnet. 3 år gammelt) og et stereoanlegg fra Sony som er 5 år eller noe. Har et Sorround-headset (Roccat Kave) og har etterhvert blitt gankse vant med 5.1 sorround med det, + ordentelige hjemmekinoen i kjellern. Vil gjerne ha noe liknende "rundt" pcen også.

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar

Ingen årsak! :)

 

Åsså hvis jeg ikke tar så mye feil så hvis du er missfornøyd med lyden, så har man vel 14 dagers angrefrist eller noe slikt?

Bare hvis du ikke skulle være fornøyd altså.

Sant. Må betale frakt selv isåfall, men du har rett. Er egentlig bare å kjøre på.

Lenke til kommentar

Japp, men tror ikke du blir missfornøyd uansett.

2300 kr er ikke så mye penger til anlegg sånn egentlig in the first place.

Brukte mye mer på f.eks. hjemmekinoen, tilogmed headset til MP3-spilleren så er ikke det som hindrer meg, mest det at jeg vil ha kvalitet for pengene og det får jeg nok med disse når jeg bare betaler 2300.

Lenke til kommentar

z-5500 funker fett til spill, men til musikk er det dårlig :-)

 

Litt fikling i programvaren til lydkortet etc så kan man få grei nok lyd ved avspilling av musikk fra pc, men sånn helt standard rett ut fra ps3 mangler det mye dynamikk.

 

Strengt talt så synes jeg heller ikke bose 7.1-anlegg til 30k med er noe særlig heller på musikk, så man skal neppe klandre logitech for akkurat dette med at satelitthøytalere og basskasse ikke klarer å gjøre musikken levende :p

 

Har koblet mitt til tv/ps3(bluray) for nå, og det blir antagelig stående der da det absolutt gjør nytta si til den prisen og jeg har vendt meg til øreklokker på pc

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...