DJ-Timoty Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 noen som vet hvor mange rosa PS2 som ble gitt ut? lurer litt på hvor skjeldne disse egentlig er den dag i dag =) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 noen som vet hvor mange rosa PS2 som ble gitt ut? lurer litt på hvor skjeldne disse egentlig er den dag i dag =) De er nok ikke så mye verdt at du får noe spec for din, om du skulle selge den Lenke til kommentar
DJ-Timoty Skrevet 17. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2010 hehe nei har ikke planer om å kvitte meg med den, jeg samler litt på spillekonsoller, hadde bare vært litt morsomt å vist et antall , i forhold til totalt utgitte ps2.. den er jo oppført som en "limited edition" Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Det er mange, det kan jeg trygt si, men kan derimot ikke si hvor mange som er ivaretatt. Dog tror jeg ikke det er mange som er det. Disse"Pink editionene" er vel egentlig baster på superstjernen Pink? Uansett, ville ikke si at de er skjeldene. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 alt for mange Tuller du? Den var jo awesome! Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Er 2 Rosa ps2 anonser på finn.no det sier hvorfor de ikke er så vedlig skjeldene som trådstarter kanskje vil frem til? Lenke til kommentar
DJ-Timoty Skrevet 20. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2010 ikke så vedlig skjeldene som trådstarter kanskje vil frem til? jeg har da ikke påstått at dem er veldig skjeldne sier bare dem er "limited edition" , og at det hadde vært artig med et tall på hvor "limited" dem er :-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå