Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

rød øye hele tiden

Gjest Slettet+129837

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+129837

jeg har rødt øye for det meste av tiden (bloodårer over alt), spesielt hvis det er mye lys, (med varme). som foresaker tørrhet... Siden norge har ca 40-70% fuktighet i lufta så dukker ikke det problemet så stort, men da jeg var i utlandet med over 49 graders varme og 5% fuktighet, så tror folk at jeg gråter hele tiden...

uansett..

hvilket øye klinikk er det best å gå til som er litt billig for å teste øyene mine i oslo? nær sentrum...like ved hjemmet mitt... i grønland...

nah, bare tulla :p

i oslo bare ;)

jeg har gjort noe googling, men finner ikke noe stort...

Endret av Slettet+129837
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sliter med det problemet selv, og i tillegg så ser jeg naturlig sløv ut, så folk tror jo det værste om meg noen ganger. Kom til legevakten engang med røde øyne, neseblod og akutt lunge betennelse, saken ble annmeldt og jeg ble krevd å ta en pisse prøve :p Som så klart var clean. Da foreslo legen for meg at jeg burde bruke saltvanns dråper eller øye krem. Tok så klart i bruk dråpene, hjalp ikke veeldig for meg, men en del av det forsvant :) Tror jeg ville prøvd saltvanns dråper før jeg tokk tlf til en øye klinikk.. Saltvann kan ikke skade deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...