Gå til innhold

ACer Aspire One D250 Pimping!

Anbefalte innlegg

Har en Acer Aspire One D250 med på ferie, men ille nok så er ikke denne så kraftfull.

Hovedpoenget er egentlig å få YTELSEN og INTERNETT til å fungere bedre:

Har lest om folk som spiller CS med rundt 40FPS til vanlig, noe jeg ikke kan få til å stemme (jeg har jo maksimum 25FPS!)

Sjekka litt selv angående pimping av CS 1.6, men hadde ikke akkurat høy suksess med det heller.

Testa ut GMA booster, men merket 0% forskjell.....

Så..., har noen ideer?

Er interessert i så å si alt som kan få denne datamaskinen til å kjøre det spillet raskere.

Den kjører Win XP, har en temperatur på 55-64 (prosessortempratur), Er ganske lite brukt (hatt den i et år, men brukes bare til ferie som det er ganske lite av i året :thumbdown: ), Ingen virus i det heletatt!, ingen Trojanere i det hele tatt!

Enda eldre spill, slik som Quake og Unreal Tornument 1 går glatt, men får littegranne lag på Unreal under intense forhold!

Så var det om internett delen.

Bruker en mobilt bredbånd dings som gir meg den aller beste pingen på rundt 160 MS, og en absolutt maksimal nedlastning på 2,2Mbit/s

Noen ideer på hvordan jeg kan få nettet til å bli litt kulere?

Dette var ganske uryddig, og skrevet i full fart, men takker så MEGET for alle svar! :yes: !!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg hadde en wind u100 som msi lot deg overklokke og sånt. mulig noen har lagd noen custom bios til maskina di så du får orna litt på klokkefrekvensene. men du har helt klart valgt gal pc om du skal spille =) om du bare må spille noe er det mange gode 2d spill. som baldurs gate serien. eller mere linjære icewind dale. orker ikke komme med mange spill anbefalinger nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...