chop_suey Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Hva er det best merket innen cd-brennere? Tenker å gå for Plexus eller Asus. hva er det beste merket? Lenke til kommentar
unwill Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Hva er det best merket innen cd-brennere? Tenker å gå for Plexus eller Asus. hva er det beste merket? Vel, hvis valget er mellom Plexus og Asus så er vel det eneste riktige valget Asus Lenke til kommentar
n1tro Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Det er vel Plextor han mener Plextor er vel generelt det beste merket innen CD-brennere. Jeg ville gått for det. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Plextor har alltid vært kongen på haugen, men i det siste har Asus greid å levere veldige gode brennere til mye mindre penger. Så det er ingen tvil om at Asus leverer best når man tar pris / ytelse i betrakning. Har man lommeboken full av penger og vil absolutt ha det beste så kan man vel kjøpe en Plextor. Jeg vet ikke hvorfor, men føler at Plextor er av bedre kvalitet (sikkert derfor det koster mer også). Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Har testet både Plextors 40x og Asus sin 52x, og den eneste forskjellen er navnet (og brennehastigheten da ) Men på 40x-cd'er, så er det akkurat det samme... kanskje litt lenger lead-in/lead-out på Asus'en Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Er vel heller ikke så lite vesentlig at Plextor faktisk har 2 års garanti mot Asus sin på 1 år Lenke til kommentar
arne12 Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Hvis du er åpen for andre forslag, synes jeg du burde gå for LiteOn. Dette er det absolutt billigste merket, såvidt jeg har sett, og brennerene slår Plextor brennere med samme hastighet. Finner ikke linken nå, menmen. Du finner de på http://www.itbutikken.no Lenke til kommentar
peach Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Hvis du har masse penger, og ikke bryr deg om pris/ytelse, så gå for den nyeste Plexus. (52x CDR) Med den kan du brenne 1.2GB på én cd. I tillegg er den mega-rask på å lese cd-er. Men du betaler jo mer enn dobbelt så mye for Plexusen.. Lenke til kommentar
HEE Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Plexwriter er vel fremdeles kongen tror jeg... jeg skal gi tråd starter et exsempel på god service fra plextor. kom og hentet pakken mandag. kl 2358 var pakken annkommet dannamark brukte to dager der nede i belgia i dag kom dhl mannen på døra med ny plexwriter !! konge service 4 dager ! dette var retur. premium brenneren til plextor er vel kongen tror jeg og i skrivende stun koster den vel 964 hos itbutikken . https://prisguiden.no/vis_produkt.p...product_id=3263 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå