Warz Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 “Defeat may test you; it need not stop you. If at first you don't succeed, try another way. For every obstacle there is a solution. Nothing in the world can take the place of persistence. The greatest mistake is giving up.” “Being defeated is often a temporary condition. Giving up is what makes it permanent.” "It's not that I'm so smart, it's just that I stay with problems longer." ~ Albert Einstein "Never give up on what you really want to do. The person with big dreams is more powerful than one with all the facts." 4 Lenke til kommentar
greygenic Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 er blitt litt lei, pleier ikke å drive med php så mye ¨lenger Du får det til å høres ut som det er flere måneder og år siden du "jobbet" med PHP, når det kun er noen uker siden.. Ting tar tid, lær deg det først som sist. Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 (endret) er blitt litt lei, pleier ikke å drive med php så mye ¨lenger Det var synd, synses det har vært en del konstruktive forslag til deg i denne tråden som du kanskje burde høre på. Hvis du tar det opp igjen om noen uker så vil nok til være litt enklere kanskje. Det er ofte jeg sitter fast med ett prosjekt, da lar jeg det ligge i noen dager/uker. Det hjelper å få litt avstand. Ikke gap over for mye, prøv deg med noen "hello world" tutorials til du forstår det, er det server problemer som gjør att du gir deg, så kan du låne ett sub domene til meg gratis for og øve deg. Endret 20. august 2010 av Howard_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå