Jakke Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Om du har så lav timelønn at du blir sur fordi du ikke tjener mer når kunden bestiller noe som er så vanskelig å lage men mer fortjeneste for selve butikken burde du ta en titt i speilet. 1 Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Tror det skal bil vanskelig å finne seg en jobb for alt går skinner til enhver tid. Trikkefører? 2 Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Det er dessverre en par useriøse bedrifter, har enkelt å greit i arbeidsavtalen der jeg har rett på 30 min pause etter 5 1/2 og en valgfri ekstra 30 min etter 8 timer. Dette er noe som har økt produktiviteten oss ansatte og humøret. Jeg mener, uten å ha sjekket, at det er åpning for dette i arbeidsmiljøloven, MEN en skal allikevel ha mulighet til å spise og om en ikke kan forlate arbeidsstedet og ta en sammenhengende pause skal det heller ikke trekkes for lunchtiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå