P|zZa Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Er det noen som har prøvd den siste firmwaren (120212) til Siemens S55 og funker den bra...og går det an å oppgradere via bluetooth eller må man bruke datakabel? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Tar jeg ikke helt feil var det vel FW12 som var en tabbe-FW, med mange bugs og greier. Man må ha datakabel for å oppgradere... Lenke til kommentar
falken Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Skal jeg vente på ny FW eller legge inn den siste?? Falken Lenke til kommentar
P|zZa Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 kjipern da.. men korsen finner man ut hvilken firmaware man har på telefonen? den er nettopp kjøpt.. PS.: Første Siemens telefonen min asså, alltid likt nokia. Heilt til e fikk s55 i gave..synst den er k0nge jeg Lenke til kommentar
molna Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 FW 12 er bra den. Det tadcomp snakker om er en liten ringetone-bug. Problemet er når du tar telefonen akkurat idet ringetonen slutter og skal til å starte forfra igjen, da vil den aldri slutte å spille. Men det løses enkelt ved å bruke en ringetone som er lang (S55 støtter opptil 50Kb ringetoner som spiller mange minutter). Men har du ikke problemer nå, kan det være greit å vente uansett. Det går rykter om at FW16 skal legges ut på my-siemens.com ganske snart :smile: Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Okei, tok litt feil der da, problem løst Men man må fortsatt ha datakabel, right? Lenke til kommentar
molna Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Nei, du tok ikke feil, problemet er der fortsatt. Bare at nå vet vi hvordan man kan unngå det :smile: Man trenger seriell/USB-kabel ja, gjerne uoriginal. Lenke til kommentar
falken Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Trenger man backup av telefonen?? telefon lister?? Falken Lenke til kommentar
molna Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Nei, du mister hverken telefonlister, SMS eller noe annet ved oppgradering av Siemens. Men, det er alltid anbefalt å ta backup i tilfelle noe galt skulle skje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå