Deaktivert Konto Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Hei! Har litt problemer med å finne serier.. Har sett hele Prison Break og synes den er KJEMPEBRA. Ellers synes jeg også Whale Wars/Hvalkrigen er bra, og Ice Road Truckers og Storm Chasers er relativt bra. Synes Royal Pains er bra også. Og House, selvfølgelig. Jeg liker ikke sånne skikkelig skumle filmer :!: Noen forslag? -DLA Lenke til kommentar
N. Tveranger Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 *Henger meg på denne* Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Vel, Prison Break er noe elendig piss som bare var egentlig bra den første sesongen. Men Persons Unknown kanskje, handler om en gruppe mennesker som er blitt kidnappet og endt opp på lukket sted. Liker du Royal Pains så anbefaler jeg serier fra samme kanal for deg, de fleste litt mer tøffe enn Royal Pains. White Collar: Handler om en "mester"-svindler som begynner å jobbe for FBI. Grei serie. Burn Notice: Anbefaler denne virkelig for deg. En av de få actionseriene jeg ikke har gått lei bortsett fra 24. Rekke kjente fjes fra Prison Break i denne serien og, med Robert Wisdom(Lechero), Chris Vance(Whistler), Selias Weir Mitchell(Haywire) som en av de mange gode gjesteskuespiller. Shitsucker forklarte hvordan litt om Burn Notice og USA Network veldig bra her i en annen tråd. Den ligger absolutt blant mine topp 5 beste serier ever. Den er sykt spennende og blant all galskapen som hører til "politi og røver" serier er det en usedvanlig god humor med mange replikker og sitater verdt å skrive opp. Serien går på USA Network og har dermed en karakteristikk som bare denne kanalen kan få til(lignende serier: in plain sight, white collar osv) Serien ble opprinnelig laget som et hiatus show, dvs en serie som går når alle andre serier har ferie. Slike serier har ofte rundt 12-15 episoder, men pga dens popularitet ble 2.og 3. sesongen renewed med 16 episoder, der de aired i vinter(winterbreak),sommerferien(midbreak) og når øvrige serier er på hiatus. Hvis du nå tenker: njæh, dette er sikkert et av de "cable-showene" og må automatisk ha lite seere og lavt budsjett. Da min venn er du på villspor. I hver episode blir det sprengt eller harvet to-tre biler, og ofte blir bygninger sprengt på måfå. Som konklusjon vil jeg si: la klisjeserier som CSI og NCIS være, og få heller med dere denne. Den følger aldri et spesielt mønster og du vet aldri hva som venter i neste episode. Covert Affairs: Ny serie, startet denne uka på samme kanal. Litt drama-action med likheter med Alias, uten mytologien som er egentlig gangske kraftig i Alias. Piloten er på litt over en time. Skuespillere som Piper Perabo(Coyote Ugly) og Christopher Gorham(Harpers Island og Jake 2.0). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå