justinvernon Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Jeg sjekket samordnaopptak nå, og der står det faktisk svar på søknaden min. Jeg kom inn på 2. prioriteten min, nemlig medisin i Oslo vår. Hvordan gikk det med dere? Gjerne post poenggrenser 1 Lenke til kommentar
kimla Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Sjekket dette ved en tilfeldighet nå nettopp og jeg har også fått tilbud på mitt førsteønske, Molekylærbiologi og biologisk kjemi ved UiO, poenggrense 40.7. Lenke til kommentar
Alyo Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Joda, så dette selv nettopp. Poenggrensen til juss på UiO høst er 52.0, btw. Gikk jo fint EDIT: Gjelder Ordinær førstegangsvitnemålskvote Endret 16. juli 2010 av Alyo Lenke til kommentar
William_S Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Dere burde spesifisere om dette gjelder ordinær eller førstegangskvota. Får ikke sjekket min søknad fordi jeg er borte på hytta og har glemt pinkodene hjemme... Lenke til kommentar
Joaaso Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 På min står det bare "Omslagsark mottatt, ingenting registrert" og ikke noe mer.. Det skal vel stå noe mer selvom man ikke har kommet inn? (søkte bare på ett studie; AHO som har opptaksprøve) Det pussige er at brevet ligger klart, med nevnte setning og datering den 19.juli altså om 2 dager.. Lenke til kommentar
kjashd Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 ser man det! nice kom inn bare 10 poeng over grensa xD Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Jeg ligger som nummer 10 på venteliste til NTNU og jeg kom inn på UiO. Skal jeg svare ja til både UiO og venteliste på NTNU eller bare ja til venteliste på NTNU Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Kom inn på førstevalget. Ville vært utrolig pinlig å ikke komme inn, siden "alle" vet hva jeg har søkt. Dessuten har jeg allerede skaffet hybel osv. Pulsen sank betydelig. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Jeg ligger som nummer 10 på venteliste til NTNU og jeg kom inn på UiO. Skal jeg svare ja til både UiO og venteliste på NTNU eller bare ja til venteliste på NTNU Ventelisteplass hos NTNU betyr i praksis at du ikke kommer inn i år. De tar årlig inn flere enn det egentlig er plass til basert på erfaringer om hvor mange som forsvinner i løpet av den første tiden av studiet. Endret 16. juli 2010 av Atald Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Kom inn på 4. valget. Faktisk ikke langt bak 1. valget når det gjelder poeng, men mine valg er ikke kronologisk etter poengkrav fra ifjor, men hvilke plasser jeg ville studere. Er på venteliste på de andre, så får vi se. Hvordan fungerer dette med venteliste forresten? BLir det først sett på 3. valget, deretter 2. valget osv. Eller går det rett til 1. valget om jeg etterhvert får sjansen der? Endret 16. juli 2010 av Flaav Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Jeg kom inn på NHH med passe god margin, men takker pent nei. Får bli et annet år. Lenke til kommentar
Sommertroll Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Jeg kom inn på NHH, men får ikke opp noen poenggrenser, muligens pga søknad om tidlig opptak. Herr Brun: Ser du kom inn med god margin. Hvor endte poenggrensene i år? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Kom inn på førstevalget, medieteknologi på Gjøvik Tror alle som tilfredsstiller kravet til linja kommer inn, men jeg hadde poengsum 52,2 (ordinær). Gleder meg stort! Nå er både hybel og studieplass i boks! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 52 komma noe i førstegangsvitnemålkvote, tror jeg. Orker ikke gå og hente pinkodearket. Lenke til kommentar
_martine_ Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Jeg kom inn på medisin Oslo høst !! Can't wait :-) Flere som skal begynne??? Martine/ http://martinesunivers.blogg.no Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Jeg kom ikke inn på studiet ønsket mitt, havnet på UIOs venteliste nr 29, er det håp? Ellers så blir det restetorget for min del, jeg vil ikke studere i Tromsø Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Jadaaaaa. Kom inn på Offentlig Administrasjon og Ledelse ved UiO, 0.4 over poeng grensen! Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Fikk tilbud om plass på Filosofi og idéhistorie ved UiO, men takker nei i og med at jeg er kalt inn til forsvaret -.- Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) Er på ventelisteplass 9 på førstevalget, 1 på andrevalget og kom inn på fjerdevalget. Jeg regner med, og håper, på å komme inn på andrevalget. Edit: Hvis jeg vil stå på ventelista til andrevalget og førstevalget mitt, kan jeg da si ja til førstevalget, andrevalget og fjerdevalget mitt så kommer jeg inn på det studiet med høyest prioritet etter nok søkere" har svart? Endret 17. juli 2010 av boffeeen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå