Mys1 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Hei. Lurer egentlig på hvor viktig skjermkortet er for redigeringen, siden pc-en jeg skal kjøpe ikke skal brukes til spill i det hele tatt. Skjermkort: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=580542 Prosessor: Intel Core i5-750 RAM:Corsair Value S. DDR3 1333MHz 4GB Prosessoren er jo ganske bra, så den er jo bra til redigering da, men kan dette skjermkortet ødelegge for redigeringen? Lenke til kommentar
inaktivbruker_110409 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Jeg regner med at du snakker om redigering av HD-opptak? Hvis du bruker "vanlig" oppløsning så er dette mer enn nok. Jeg kjører omtrent samme som du har satt opp der. Tror du skal bli fornøyd med det der.. Såvidt jeg vet er ikke skjermkort like viktig ved redigering som ved spilling. Lenke til kommentar
Mys1 Skrevet 16. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2010 Regner med det blir litt HD etterhvert, men vanlig oppløsning, da mener du ikke HD. Fordi vil pc-en slite å spille av f eks Full HD klipp i VLC pga skjermkortet, og slite å redigere HD ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå