Furia_Fan Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Hei jeg har kjøpt meg en moped no, Motorhispani Furia 2002 MH. kjøpte den for 3dager siden å da gikk den, men gikk fortsatt dårlig. virka som om det va lite kompresjon. Den he gått de 3 dagene, men drar sent og blir kvalt i oppoverbakker om den står still må slure med cluthen. jeg får nå start på mopeden men går ikke skikkeli, åsså blir den kvalt i 1. giret. har på 76 dyse som er orginal, men svanen på eksosanlegget er effektanlegg, skal jeg da ha 86 dyse? har 12mm forgasser, men burde jeg ha 16mm? hva er orginal dreva på Motorhispania Furia 2002. Håpe noen kan hjelpe meg så fort som mulig. Lenke til kommentar
N. Tveranger Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Den får motstand når du gir gass, eller skjer det automatisk? Vil tro du bør gå over sykkelen før du setter utfor neste gang. Jeg ville sjekket luftfilter, plugger, dyse. For den blir ikke bedre. Lenke til kommentar
Dundersalt Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Artig test kan være å ta av luft filteret (dekk til med en strømpe eller lignende). Lenke til kommentar
Furia_Fan Skrevet 16. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2010 Den får motstand når du gir gass, eller skjer det automatisk? Vil tro du bør gå over sykkelen før du setter utfor neste gang. Jeg ville sjekket luftfilter, plugger, dyse. For den blir ikke bedre. Takk for svar mn de ser ut som om at de kan kome falsk luft pga. slangen fra luftfiltere har sprekke i seg, åsså står de på 76 dyse åsså e svanen eff. anlegg så da skal ej vel egentli ha 86 dyse sia de stend på eff.anlegg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå