Gjest jenta19 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 hei, guttttttter! Går rett på sak. Helt seriøse spørsmål. Hvordan liker dere å bli sugd? Liker dere å bli slikket rundt penisen/kukhodet, deretter å bli sugd mens jenta ronker dere? Liker dere å bli masert forsiktig på ballene? Og hva skal til for at dere syntes at jenta er god i sengen? Lenke til kommentar
Gjest jenta19 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Seriøst? Er det ingen gutter som har lyst til å svare? Jeeeez.... TS. Lenke til kommentar
Gjest jenta19 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Ja, problemet mitt er slike folk som deg som ikke klarer å svare på et jævla enkelt spørsmål, men du er unnskyldt. De fleste her inne er vel så stygge irl at dere ikke får noe fitte uansett, og det er vel strengt tatt ingen som vil suge dere heller. Dere er vel bare noen datafreaks som henger på forumet 24/7. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Liker slagplanen din. Gjøre narr av absolutt alle gutter på forumet og deretter be oss om å hjelpe deg i din søken etter svar. Var det noen som nevnte kvinnelogikk? Opprett en bruker og lær deg hvordan du skal oppføre deg før du lager en slik tråd igjen. 9 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Ja, problemet mitt er slike folk som deg som ikke klarer å svare på et jævla enkelt spørsmål, men du er unnskyldt. De fleste her inne er vel så stygge irl at dere ikke får noe fitte uansett, og det er vel strengt tatt ingen som vil suge dere heller. Dere er vel bare noen datafreaks som henger på forumet 24/7. Hva prøver du egentlig å oppnå? Tror du noen får lyst til å svare når du er så frekk? 8 Lenke til kommentar
H5N1 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Ja, problemet mitt er slike folk som deg som ikke klarer å svare på et jævla enkelt spørsmål, men du er unnskyldt. Takk, det setter jeg pris på. For å svare på spørsmålet ditt, neste gang du skal suge en gutt, si: "Hvordan liker du å bli sugd?" Problem solved. De fleste her inne er vel så stygge irl at dere ikke får noe fitte uansett, og det er vel strengt tatt ingen som vil suge dere heller. De fleste her inne får seg mer enn deg. Dere er vel bare noen datafreaks som henger på forumet 24/7. Derfor du spør her? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Brukeren har gjestepostet før for å spørre om ting. Men ikke nødvendigvis med samme kjønn og alder. Vi stenger denne. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg