RasmusKRiis Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Tok dette bilde i Tanzanias nasjonalpark Serengeti. Selv liker jeg bilde uansett om det bryter med komposisjons reglene, så da spør jeg: Fungerer det? Endret 16. juli 2010 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Heisann RasmusKRiis Jeg bryr meg iallefall ikke om komposisjonsregler og linjer så lenge bildet fungerer såpass bra som dette Kontrasten med den fargerike sebraen på de afrikanske veldene er fantastisk. Skarpheten og innrammingen av dyret, samt selvfølgelig fokuset- perfekt! Det symmetriske, herlig... Bra jobba, mann Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Funker som f...! Me love! Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Dette fungerer for meg i allefall. Du har truffet blink med symmetrien her syns jeg. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Fantastisk! Komposisjonen fungere knall. Nokon påstår at komposisjonreglar er for stunder der ingenting anna fungere, eg trur dei har eit poeng. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Heisann RasmusKRiis Jeg bryr meg iallefall ikke om komposisjonsregler og linjer så lenge bildet fungerer såpass bra som dette Kontrasten med den fargerike sebraen på de afrikanske veldene er fantastisk. Skarpheten og innrammingen av dyret, samt selvfølgelig fokuset- perfekt! Det symmetriske, herlig... Bra jobba, mann det han sa Men, hva kommer støyen på den venstre skinka av? Og tror dette bildet ville blitt bedre med lavere blender slik at mer av omgivelsene ville kommer mer i fokus. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 17. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2010 Takk for fine kommentarer Jeg kommer til å legge ut fler bilder fra Afrika turen på min flickr photostream (link er i min singnatur.). Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Kan ikke si annet enn at du er god til å se bilder. Dette bildet hadde funka på et hvilket somhelst platecover av et band som utøver en form for musikk som feks jazz/pop/rock. Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Et veldig smart bilde. Det er simpelt og effektivt. I og med at bilde er 1:1, som jeg synes er riktig i dette tilfellet, passer det fint å midstille objektet. Jeg liker også bruken av blender og tele, og synes du gjør et godt fargevalg. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Angrer på at jeg klikket meg inn. Varmt nok på rommet mitt fra før av, liksom. Forstår meg ikke på hvorfor du skal klage på komposisjonen. Funker jo herlig dette Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 25. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2010 Takk for fine kommentarer Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Supert bilde. Symmetrien er perfekt, og komposisjonen fungerer veldig godt. Lenke til kommentar
Napoleon XIV Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Artig bilde, men det orange ser litt vel kunstig ut. Var det slik? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå