Lurifaxx1 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Heisann. For et halvt år siden begynte jeg å skrive for fullt, da jeg hadde tid til det. Nå er jeg tilbake som ekstrahjelp i jobben og har fått full vaktliste. Samtidig har jeg nettopp flyttet ut og har ikke sjans til å skrive spesielt mye eller sammenhengende på fritiden. Jeg lurer på om det fins noe sted man kan søke et skrivestipend? Slik at jeg kan ha en eller to måneder til å konsetrere meg fullt på skrivinga. Dette kalles vel et arbeidsstipend, slik at pengene går til diverse utgifter som trengs for å leve ved siden av skrivingen (husleie, strøm og mat). Vet virkelig ikke hvordan jeg skal få dette til uten noe form for støtte. Veldig åpen for forslag. Mvh Stian Lenke til kommentar
Sjøtispe Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Eneste alternativet vil være å søke et eller annet legat som støtter det du driver med - men der vil du ikke motta nok penger til å kunne forsørge deg, altså. Du kan lete på Legathåndboken. Du er nok nødt til å gjøre som alle andre - skrive når du har muligheten. Endret 1. august 2010 av Sjøtispe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå