Gå til innhold

Erfaringer med Network Norway


  

4 stemmer

  1. 1. Hva er din erfaring med Network Norway?

    • Veldig BRA!
    • BRA!
      0
    • Helt grei, ikke noe anderledes enn de andre operatørene
    • Dårlig!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bedriften jeg jobber i var kunde hos NwN da operatøren var helt ny. Det varte ikke lenge, fordi de hadde en del tekniske problemer med løsningen. Nå er vi blitt kunder av dem igjen og løsningen fungerer helt utmerket. Veldig god dekning (Telenor) og en meget fleksibel løsning for mobilt sentralbord. Vi har full kontroll over køer og grupper, prioritering av samtaler, fraværsassistent integrert med Outlook (som faktisk fungerer, i motsetning til NetCom sin...), web-basert sentralbord så man kan sette over samtaler uten å røre telefonen, osv osv. Og, ikke minst, prisene deres er lave.

 

Mange vil nok skrive her at NwN sliter med dekning. Det er helt riktig at de gjorde det for 2 år siden, men dette problemet er i hvert fall for oss helt borte.

 

Anbefales med andre ord på det varmeste :-)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hatt noen erfaring med forhandlere av network Norway? For det virker som at nwn baserer seg veldig på sine forhandlere!

 

NwN har til nå basert seg på én forhandlerkjede - Officer. Den drives av en tidligere Klart Svar-høvding fra Trøndelag. NwN har også åpnet for at andre kan bli forhandlere, så det begynner å dukke opp flere uavhengige her og der. Jeg har veldig god erfaring med enkeltpersoner hos Officer i Trondheim, ellers ser det ut til at Officer rundt om i landet stort sett består av selgere fra Klart Svar og Telebutikken (altså Comhouse-gjengen.)

 

Hvis du vet hva du vil ha og ikke trenger "hjelp" fra en selger så tror jeg du klarer deg akkurat like bra med å handle direkte av NwN via deres WebShop. De leverer kjapt og til en helt grei pris. For vår del er det viktigste ved NwN ikke forhandlerne eller telefonene men fleksibiliteten i Mobil Bedrift-løsningen deres. Merkelig nok finner jeg nesten ingen informasjon om dette på hjemmesidene deres. Det står bare noen løse ord om at Mobil Bedrift har unike funksjoner uten nærmere beskrivelse.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...