Kalle_92 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Musen henger seg opp mellom 5-20 ganger i timen. Musen fryser gjerne i 2-5 sekunder, før windows-påloggingslyden høres, og musen igjen fungerer. Det er ikke alltid windowslyden er tilstede etter at musen har hengt seg opp. Hva er problemet med min maskin? Maskin specs: Intel Core 2 Duo E8400 @ 3.00 GHz 4 Gb ram - kingston Windows 7 - Ultimate 64-bit versjon ATI Radeon 512 Mb HD 4850 Samsung 750 gb Harddisk Mus: Logitech G5 Tastatur: Logitech Skjerm: Samsung Syncmaster T220 Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 En vanlig feil kan ofte være at USB brikken i musen er på vei til å dø, eller at kontakten mellom maksinen og musen i ett eller annet ledd er blitt skadet pga. slitasje. Da kan USB tilkoblingen droppes, musen stanser, og kommer kanskje tilbake etter en kort stund - da gjerne medfulgt av lyden som kommer når windows oppdager en ny USB tilkobling. Det er mulig det er dette du opplever. Hvis feilen ikke oppstår på en annen maskin med samme mus, eller om en annen mus på samme maskin fungerer fint så kan du utelukke at dette er feilårsaken. -Stigma 1 Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 17. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2010 Takk for svar! Jeg mistenker at du har rett. Da må jeg altså gå til innkjøp av ny mus. Lenke til kommentar
Deaktivert Konto Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Du har sannsyligvis rett på ny gratis mus mht. Forbrukerkjøpsloven §27. -DLA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå