Errae Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Hei. Jeg kjører mange prosjekter på jobb, og jeg har mange foldere på serveren vår. På hvert prosjekt har jeg ca 20-25 mapper og 300-400 filer. For å holde styr på alt dette må vi nå oppdatere en word fil hver bidige gang vi lager en ny fil. Begynner å bli rimelig lei av dette unødvendige arbeidet. Finnes det noe programvare jeg kan kjøre på serveren, eller eventuelt installere på pc'en min som skanner igjennom en mappe. Og deretter oppretter en indeks-fil for meg? Det beste hadde så klart vært om den la inn beskrivelse av dokumentet også. Noen som har hørt om noe slikt før? Takk! Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Det beste hadde så klart vært om den la inn beskrivelse av dokumentet også.Hva mener du? Er det en fast plass hvor beskrivelsen ligger i så fall? Hvordan har du tenkt denne indeks-fila skal være? Format? Lenke til kommentar
Errae Skrevet 17. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2010 Beskrivelsen til filen ligger jo som ID på filen. Samme hvilket format det. Excel, word osv... Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Beskrivelsen til filen ligger jo som ID på filen.Dette sier meg ingenting. Samme hvilket format det. Excel, word osv... Det er slettes ikke det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå