Jakke Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Enkelt spørsmål. To 4870 i CF, pluss en C2Q9400. Har to stk 2x120 rads, random swiftech tank, Apogee GT, Hiper L120 elns pumpe. I et TJ07, rads og pumpe står nede, tank og resten oppe. (for de som kjenner layouten på dette kabinettet.. rads der HDD-bracks er. Jeg heller mot to stk Y og paralell... (T-ledd er bare sløsing av flow) Lenke til kommentar
X672 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=254683 Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 16. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2010 Dualloop er ikke det samme som paralell med CPU og GPU. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 18. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2010 Om jeg har to svakere pumper etter splitten så skal paralell være bedre. Men har jeg råd til to pumper? Neh.. Har jeg råd til to vannblokker samt ramsinks? Neh Så det serie foreløpig, så får jeg se etterhvert. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 18. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2010 EDIT: To pumper gir jevnt trykk over begge sidene, så lengden på slangene er ikke viktig lenger. Men to pumper, jeg har to rads... En tank med to inn og utløp og jeg kan kjøre alt i to deler. Eller evnt to tanker, og dual loop. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 To Looper, eller serie. Ser ingen grunn til å kjøre paralell Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 20. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2010 Jeg vet at man får bedre temperatur i paralell om man ikke hadde mistet hastigheten på vannet, så to pumper gjør det bedre Lenke til kommentar
gxi Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Går an å sette to pumper i serie om mer trykk er ønskelig i èn loop. Har en ekstra fordel med at det gir pumpe.redudans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå