Gå til innhold

SE Xperia x10 Mini Pro, SE Vivaz Pro eller SE Satio?

Anbefalte innlegg

Hei!

Har sett etter ny mobil leenge nå, trenger det virkelig.

Jeg har sett litt etter bra kamera, og de jeg fant var Samsung Pixon 12 og SE Satio.

Men noe jeg også trenger er noe med litt bra skjerm som reagerer fort. (Kapasitiv eller noe sånt..?) Satio har visst ikke det etter det jeg fant på nettet. Pixon 12 har et OS som jeg direkte HATER. Det er det verste jeg har vært borti. Så den blir det ikke, selvom kameraet er veldig bra.

Så har jeg sett på to andre også, SE Xperia x10 Mini Pro og SE Vivaz Pro. De skal visst ha ganske greit kamera også. Så nå står det mellom disse tre, Xperia, Vivaz og Satio.

Er det noen som har noen erfaringer med disse?

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville personlig ha gått for Vivaz pro. x10 mini pro blir for liten, og har dårligere skjerm enn vivaz. Satio har bedre kamera, men ikke eget tastatur. Og har den tregt skjermtastatur, så har man ingen alternativ :/

Har hatt Xperia x10, var fornøyd med alt, utenom sms-skrivingen. Enkelte bokstaver, særlig a-tasten måtte trykkes på flere ganger for å fungere. Så har selv vurdert å kjøpe vivaz pro :)

Tror ikke det er så dumt valg :)

Lenke til kommentar

Ville selv gått for Pro faktisk. Er liten, men har du prøvd den? Du vil ble overasket. Den er veldig kul, selv om det fortsatt blir for lite for meg. Kamera over gjenomsnittet har den også.

Egentlig kune jeg ikke tenkt meg å kjøpe noe annet enn Android eller iOS idag. Derfor ville jeg ikke hatt de to andre. Men dette er også min personelig mening. ;)

Du kan også sjekke X10 (den store), Galaxy S og Wave. De har bra eller i det minste brukbare kameraer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...