KiPh Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Kom hjem idag og skulle starte pc'en, men den skrudde seg av når jeg hadde logget inn. Skrudde den på igjen, men den bare skrur seg av igjen. Uansett hva jeg gjør så skrur den seg av etter omtrent lik tid, ca 30-45 sek. Jeg har byttet ut hard disken med en helt ny og ubrukt en, har prøvd ny strøm kabel og ny stikk kontakt. Prøvd å starte den i safe mode, tatt RAM brikkene inn og ut, men ikke noe hjelper :S Specs: Gigabyte GA-X58A-UD7, X58 Corsair Dominator DHX+ DDR3 1600MHz 6GB Intel Core? i7 Quad Processor i7-930 XFX Radeon HD 5770 1GB GDDR5 Corsair TX 950W PSU Endret 16. juli 2010 av KiPh Lenke til kommentar
Romis Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Kommer du inn i BIOS? Isåfall, sjekk temperaturene der. Er de over 60 grader varme, bør du fikse på kjølinga di. Lenke til kommentar
KiPh Skrevet 16. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) CPU ligger på 115-120 grader :S Jeg har montert en liten vifte på kabinettet som blåser inn luft på baksiden av hovedkortet der prossessoren er. Kan det skape problemet? burde jeg snu den så den suger ut luft? Funnet problemet! en av beina til CPU vifta hadde detti ut av hovedkortet nå ligger CPU på 42-45 celsius Endret 16. juli 2010 av KiPh Lenke til kommentar
Romis Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 CPU ligger på 115-120 grader :S Jeg har montert en liten vifte på kabinettet som blåser inn luft på baksiden av hovedkortet der prossessoren er. Kan det skape problemet? burde jeg snu den så den suger ut luft? Funnet problemet! en av beina til CPU vifta hadde detti ut av hovedkortet nå ligger CPU på 42-45 celsius PC'en skrur seg automatisk av hvis det blir for varmt, hvis ikke hadde du ikke hatt en PC lenger uansett. Fint du fikk fikset det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå