ze5400 Skrevet 18. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2010 Jeg tror at mange jenter er utro på grunn av oppmerksomhet, noe som jeg også tror er grunnen til at mange jenter blir med gutter hjem. Vi lever i et samfunn hvor det er veldig press på å se bra ut, og jeg tror mange jenter får økt selvfølelse/selvbilde hvis gutter vil ha med dem hjem. En jente som er i et forhold hvor hun får lite oppmerksomhet, vil ikke være utro bare på grunn av sex, men heller på grunn av følelsen av å bli sett av det motsatte kjønn. Det er nok en del av det. Likevel trenger man ikke å gå så langt som å være utro. En vennine av meg forklarte dette ganske bra. Hun sa at det hender hun flørter med gutter på byen, fordi dette gir henne bekreftelse på at folk finner henne attraktiv, da de viser interresse. Videre sa hun at det på ingen måte betydde at hun ville gå til det skritt å bli utro mot typen, da det det handlet om var oppmerksomhet. Og hvorfor går folk lengre? Om de er fornøyd med partneren sin, hvorfor da ta det lengre enn uskyldig flørting med andre? Kan nok være at en del har dårlig dømmekraft, især under påvirkning av alkohol, men likevel mener jeg at dette ikke unnskylder handlingen. Dette er bare en teori, siden mange jenter som er med gutter hjem, ofte er jenter som er usikre på seg selv. Jeg tror allikevel du har rett i at mange jenter ubevisst tiltrekkes av gutter med høyt testosteronnivå, på samme måte som at gutter tiltrekkes av jenter med en kvinnelig kropp fordi det ubevisst uttrykker fruktbarhet. Det er mulig at gutter med høyt testosteronnivå oftere vil være utro, siden slike gutter oftere får oppmerksomhet av jenter, noe som fører til at de må "takke nei" til flere jenter enn det for eksempel andre gutter må. Jeg tror kanskje at alle typer gutter hadde vært like mye utro hvis alle hadde fått like mange tilbud fra jenter. Hva tror du? Gutter med relativt lavt testosteronnivå er nok ikke like predisponerte, da testosteron påvirker ganske mye. Men med høyt testosteronnivå er mer rastløse, og vil ikke så enkelt klare å slå seg til ro i et langvarig forhold. Jeg kan finne kilder, om du ønsker. Personlig er jeg av den mening at om man ikke lever i et åpent forhold, så får man slå opp før man innleder seksuelle forhold til andre. Dette gjelder både for menn og kvinner. Det handler ikke om moralisering, det handler om respekten for det mennesket hvis tillit man misbruker dersom man er utro. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 18. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2010 Så fint det hadde vært og truffet en gutt som man kunne tenke seg å være sammen med i fremtiden. Men hvor finner man gutter som er gode og ærlige? Jeg har to litt lengre forhold bak meg, og begge gangene har jeg gått på en smell, selv om jeg ikke er av typen naiv jente. hva angår type naiv jente, så ville du hatt det felles med de fleste jentene i hele Verden som ganske så ofte tyr til farsfigurer gang på gang. det slår aldri feil. ser ofte jenter med mørkhudete, kraftige, store og åpenbart slaskete gutter. Så bare ta det med ro, du er ikke alene. Så er ikke farlig å stå frem... Lenke til kommentar
Gjest lol Skrevet 18. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2010 Alle de gode guttene har blitt slike PUA greier 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2010 PUA-greier har jeg ikke sansen for. Mulig ikke alle er som de ekstreme som var på forumet her for en tid tilbake siden. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 18. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2010 PUA-greier har jeg ikke sansen for. Mulig ikke alle er som de ekstreme som var på forumet her for en tid tilbake siden. Pick up er jo en selvutviklings greie. Det lærer deg om sammfunnet og hvordan vi som mennesker fungerer. Om du kun tror det er å få jenter i sengs, så tar du feil. Det utvikler deg som et menneske. Du bygger et liv. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 19. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2010 PuA driver jeg ikke med, skal ikke oppføre meg annerledes for å få dame Derimot har det når jeg minst forventet det skjedd at jeg fant kjæreste, men har dessverre alltid gått feil etter et halvt år. Er kanskje ikke "spennende" nok, men er vanskelig som fattig student. Gi meg to år så skal vi snakke andre boller Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2010 Pick up er jo en selvutviklings greie. Det lærer deg om sammfunnet og hvordan vi som mennesker fungerer. Om du kun tror det er å få jenter i sengs, så tar du feil. Det utvikler deg som et menneske. Du bygger et liv. Jaok. Var ikke helt slik jeg oppfattet det av flere av de som var her som sagt. Greit å vite for jeg fikk en meget negativ holdning til gjengen. PuA driver jeg ikke med, skal ikke oppføre meg annerledes for å få dame. Ser ikke helt vitsen med det nei. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 19. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2010 Hei jente på 22 og ett halvt. JEG ER HER!!!! Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 19. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2010 Hei jente på 22 og ett halvt. JEG ER HER!!!! Trollin' Lenke til kommentar
Knife Skrevet 19. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2010 PuA driver jeg ikke med, skal ikke oppføre meg annerledes for å få dame. Ser ikke helt vitsen med det nei. Hva som er vitsen? Vel.. Hvis dere vet, så er det to spill innenfor PU. Et spill som heter rutinebasert og et annet som heter Natural. På rutine så er det om å være en fyr du egentlig ikke er, kle deg anderledes, pecook og bare bytte om hele personligheten. På denne måten lager du et skall over ditt egentlig deg. Natural går mer ut på "læren av mennesket". Her går du dypt inn for hva som er akkrativt melllom oss mennesker og sikter etter det. Nummer #1 er egenverdi og sosialverdi. Natural er om å være deg bare at u vet de forskjellige teknikkene og spillereglene. Det er noe sånt: Love - Teknikker/triks - Player - Natural. Altså, forskjellen mellom de er: Not something you do, it it something you are. Lenke til kommentar
Gjest jente22,5 Skrevet 20. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2010 PuA driver jeg ikke med, skal ikke oppføre meg annerledes for å få dame Derimot har det når jeg minst forventet det skjedd at jeg fant kjæreste, men har dessverre alltid gått feil etter et halvt år. Er kanskje ikke "spennende" nok, men er vanskelig som fattig student. Gi meg to år så skal vi snakke andre boller Jeg tror kanskje det er feilen med meg også, at jeg ikke er spennende nok. Jeg tror egentlig at mange oppfatter meg som litt treig, siden jeg ikke drar så mye ut på byen og slike ting som mange andre driver med. Jeg er student jeg også og hadde jeg hatt mer penger så hadde jeg kanskje funnet på litt mer, men jeg ikke så mye... Det forventes på en måte at man skal gjøre så mange ting, men jeg liker bare å ta det rolig. Jeg får kanskje håpe at jeg treffer en som er like treig som meg selv Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 20. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Jeg er nok sånn naiv gutt jeg da, hatt noen lengere forhold bak meg og funnet ut på slutten av forholdet eller etter forholdet at det egentlig ikke bare har vært meg og henne i forholdet. Singel i 5 år nå ca...hvor finnes de "gode" jentene lurer jeg egentlig på ! Endret 20. juli 2010 av Cri Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2010 Jeg tror kanskje det er feilen med meg også, at jeg ikke er spennende nok. Jeg tror egentlig at mange oppfatter meg som litt treig, siden jeg ikke drar så mye ut på byen og slike ting som mange andre driver med. Jeg er student jeg også og hadde jeg hatt mer penger så hadde jeg kanskje funnet på litt mer, men jeg ikke så mye... Går lite ut på byen selv, også fordi jeg er student, så du er ikke alene der. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 20. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Eneste grunnen for at de gode jentene og de gode guttene ikke finner hverandre er vel, som folk har nevnt, at de ikke gjør så mye utav seg. Dermed blir de ikke sett. Jeg er også en av dem som ikke syns det er så kult å gå ut og drikke seg sørpe full. Da er det koseligere å være hjemme med venner. Tror ikke nødvendigvis de gode jentene/guttene er kjedelige, det er bare vanskelig å finne dem, og du må bli skikkelig kjent med dem før du ser hvor gode de faktisk er. Utenfra er ser de kanskje kjedelige ut, men i sitt rette element gjør de mer utav seg. Det skjer bare ikke på byen. Endret 20. juli 2010 av Antatra 4 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2010 Om jeg er en god gutt eller ikke skal jeg ikke uttale meg om, andre får stå for dømmingen der. At jeg er snill og omtenksom person vet jeg, lar verken tid eller penger stå i veien for å være meg med venner. Når det kommer til å møte den rette, så tar jeg det ikke så tungt. Jeg har vært i et forhold som varte i over 4 år, noe som jeg i ettertid har funnet ut at var lengre enn det burde holdt. Ingen av oss passet i det forholdet og begge har det bedre nå, selv om vi begge elsket/elsker hverandre. Jeg vet ikke om jeg er laget for forhold, det er ikke fordi jeg hopper fra hull til hull. Men rett og slett at jeg liker å disponere min egen tid. I forholdet var jeg mer tøffel enn jeg liker å innrømme til tider, dette gikk ut over trening, venner og generelt andre ting jeg likte å gjøre. Men det skal sies at jeg liker veldig godt å ha noen å være glad i, ei som ligger i armkroken min når vi ser på film eller sover. I og med at det å ha et slikt platonisk forhold ikke er optimalt, så lar jeg det heller ligge til jeg endrer mening. Over til dere som leter etter de gode jentene og guttene. For det første; dere finner de ikke hjemme foran datamaskinen, det er også liten sjanse for at de plutselig dukker opp på en film kveld med venner. Dere må faktisk ut og møte dem. På byen er nok den letteste plassen, men folk er ofte ikke seg selv og sjansen er stor for at du blir glemt dagen etterpå. Til dere som sier dere har dårlig råd, det er fult mulig å gå på byen edru da koster det dere kun eventuelt cover for å komme inn på en plass. Skal dere faktisk bli kjent med noen, så er det greit å velge en brun bar hvor det går an å snakke. Der er det også større sjanse for at du møter noen som er interessert i å bli kjent med deg (i motsetning til nattklubber hvor de bare vil gni rompa/tissen oppi tissen/rompa di) Hvis du er litt mindre blyg, kan du prøve deg på café eller andre mer trivielle plasser. Men ofte er det vanskelig å komme i gang/langt nok til at et senere møte blir arrangert. Få dere en jobb på ute plass/café/restaurant vil øke din sosiale omkrets og dermed øke sjangen for å møte din utkårede. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2010 Over til dere som leter etter de gode jentene og guttene. For det første; dere finner de ikke hjemme foran datamaskinen, det er også liten sjanse for at de plutselig dukker opp på en film kveld med venner. Det finnes jo ein del møtesteder på nett, der du nok finn ein del av dei som ikkje er så bevandra på by'n. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2010 Over til dere som leter etter de gode jentene og guttene. For det første; dere finner de ikke hjemme foran datamaskinen, det er også liten sjanse for at de plutselig dukker opp på en film kveld med venner. Det finnes jo ein del møtesteder på nett, der du nok finn ein del av dei som ikkje er så bevandra på by'n. Tenkte på samme side av skjermen som personen selv sitter på Tenkte på nettside-alternativene, men jeg er litt gammeldags sånn sett! =) Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 20. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2010 PuA driver jeg ikke med, skal ikke oppføre meg annerledes for å få dame Derimot har det når jeg minst forventet det skjedd at jeg fant kjæreste, men har dessverre alltid gått feil etter et halvt år. Er kanskje ikke "spennende" nok, men er vanskelig som fattig student. Gi meg to år så skal vi snakke andre boller Jeg tror kanskje det er feilen med meg også, at jeg ikke er spennende nok. Jeg tror egentlig at mange oppfatter meg som litt treig, siden jeg ikke drar så mye ut på byen og slike ting som mange andre driver med. Jeg er student jeg også og hadde jeg hatt mer penger så hadde jeg kanskje funnet på litt mer, men jeg ikke så mye... Det forventes på en måte at man skal gjøre så mange ting, men jeg liker bare å ta det rolig. Jeg får kanskje håpe at jeg treffer en som er like treig som meg selv Haha, høres nesten ut som en match Kan godt ta det rolig et par kvelder, med film, serier eller bare en gåtur. En dag ut i måneden er nok! Liker derimot å ta en kosepils i godt selskap, altså 1-4 pils på lørdagskvelden Er litt imot store forventninger, liker man det ikke sier man ifra=) Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 20. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2010 Jeg tror kanskje det er feilen med meg også, at jeg ikke er spennende nok. Jeg tror egentlig at mange oppfatter meg som litt treig, siden jeg ikke drar så mye ut på byen og slike ting som mange andre driver med. Jeg er student jeg også og hadde jeg hatt mer penger så hadde jeg kanskje funnet på litt mer, men jeg ikke så mye... Det forventes på en måte at man skal gjøre så mange ting, men jeg liker bare å ta det rolig. Jeg får kanskje håpe at jeg treffer en som er like treig som meg selv Tror ikke du har noe problem med å finne folk som er lik deg selv, eller som liker det du liker. Du har tydeligvis bare ikke letet på de rette plassene. Her inne, for eksempel, kan jeg tenke meg det finnes gutter^n som passer dine "kriterier", og liker jenter som deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå