Gjest jente22,5 Skrevet 16. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2010 Så fint det hadde vært og truffet en gutt som man kunne tenke seg å være sammen med i fremtiden. Men hvor finner man gutter som er gode og ærlige? Jeg har to litt lengre forhold bak meg, og begge gangene har jeg gått på en smell, selv om jeg ikke er av typen naiv jente. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2010 Prøv igjen, det finnes mange fisk i havet. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2010 I'm right here! Men fra spøk til revolver: "Gode og ærlige" gutter finnes overalt, i alle miljøer og med alle bakgrunner. Leter du aktivt, eller tar du de du kommer over? Lenke til kommentar
Gjest Elise Skrevet 16. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2010 Sikker på at det ikke er DEG da! Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 16. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2010 Bruk lang tid på å bli kjent med noen før du innleder et forhold. Da vet du som oftest bedre hva du får... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2010 Bruk lang tid på å bli kjent med noen før du innleder et forhold. Da vet du som oftest bedre hva du får... Men ikke så lang tid at den andre parten mister interessen. Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 16. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Men ikke så lang tid at den andre parten mister interessen. Men da er ikke den andre parten den du venter på. Jeg hadde ihvertfall ventet omtrent hvor lenge det enn måtte være, for den rette. Endret 16. juli 2010 av ballsack 1 Lenke til kommentar
Gjest jente22,5 Skrevet 16. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2010 Sikker på at det ikke er DEG da! Joda, det er mulig det er meg Takk for svar. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 16. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2010 Hmm, kanskje du lett forelsker deg i såkalte "badboys", mens du egentlig ikke passer sammen med dem? Vet ikke jeg, bare en tanke som slo meg, siden du sa du har gått på noen "smell" Gode gutter er det hvertfall tusenvis av der ute, dukker nok opp en før eller siden, om du leter litt Lenke til kommentar
Thefka Skrevet 16. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2010 Har tre her; de finnes om du leter litt, og ikke velger "Prince (not so) charming" selv om han fremstår perfekt ved første blikk Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 16. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2010 Tja, vi er vel kanskje dem du ikke først legger merke til ^^ Men viss du først blir kjent med oss ser du kanskje de gode sidene Mener ikke å være kjepphøy med å si oss, men har fått inntrykk av at jeg er en snill og ærlig type. Er hvertfall godt likt av eks svigermødrene Sliter forsåvidt med å finne jenter som ikke blir usikre på seg selv etter et halvt års tid, evt for feig til å være ærlig Lenke til kommentar
Populært innlegg AvidGamer Skrevet 16. juli 2010 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 16. juli 2010 Lurer heller på hvor de snille jentene er. Synes det har blitt "inn" å være løs og horete. Jentene jeg ser ute elsker oppmerksomheten, og flørter til seg øl av alle de kan. Alle damene jeg har vært sammen med har vært utro, så jeg gav opp. Vært singel i en god del år nå, og orker ikke tanken på å forsøke igjen bare for å bli såret nok en gang. 26 Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 16. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2010 Hei, jeg er en god gutt. Jeg befinner meg i Bergen for øyeblikket. Lenke til kommentar
Populært innlegg frevild Skrevet 16. juli 2010 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 16. juli 2010 Det tar meg ca. fem sekunder å regne opp 5-6 venner/bekjente som er single selv om de er snille og omtenksomme, reflekterte og kunnskapsrike og med helt normalt utseende. Jeg er sikker på at de ville gå gjennom ild og vann for kjærestene sine om de hadde noen, de ville aldri vært utro, aldri vært frekke eller kravstore. Disse fyrene har vært single ganske lenge, uten at de ønsker det selv. Så "gode gutter" finnes absolutt, men av en eller annen grunn er det få som vil ha dem... 31 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2010 Jeg hadde ihvertfall ventet omtrent hvor lenge det enn måtte være, for den rette. Da håper jeg hun (eller han) sender ut positive signaler mens du venter, som tilsier at hun (eller han) ihvertfall er litt interessert. Lenke til kommentar
H5N1 Skrevet 16. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2010 Jenter finner ikke gode og snille gutter attraktive, og de snille og gode guttene har ikke baller til å gå opp til en jente. 6 Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 16. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2010 Snille og gode gutter, som meg, er rett og slett for kjedelige for de fleste jenter. 6 Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 16. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2010 Dem ser også ofte på livsituasjonen der og da, ikke på ambisjoner. Da mener jeg at det er lettere gå for typen som har fått fagbrev å tjene gode penger, enn den fattige studenten som har bachelor/master om 1-3 år 1 Lenke til kommentar
Knife Skrevet 17. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) Lurer heller på hvor de snille jentene er. Synes det har blitt "inn" å være løs og horete. Jentene jeg ser ute elsker oppmerksomheten, og flørter til seg øl av alle de kan. Alle damene jeg har vært sammen med har vært utro, så jeg gav opp. Vært singel i en god del år nå, og orker ikke tanken på å forsøke igjen bare for å bli såret nok en gang. Det er fordi vi guttene har trukket rollen tilbake. Alt for mange "underlegene" gutter som gjør alt for jenter. Gå inn på en chate side og regristrer deg som "blondebabe93" og du vil se at ekstremt med gutter tar kontakt. Men så fort du begynner å snu sirkelen og heller gjøre deg selv om til høyverdi så vil du se at jentene kjøper øl til DEG. Det er heller du som har vært for snill og betash. Men skal være ærlig. Hater løse bimo jenter som skal vise puppene så mye og gå med miniskjørt og være så forbanna frekke. Hvem sin skyld er det egentlig for at de har vært utro? Spør deg selv. Var det hennes eller din? Endret 17. juli 2010 av Pijus Lenke til kommentar
frevild Skrevet 17. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) Hvem sin skyld er det egentlig for at de har vært utro? Spør deg selv. Var det hennes eller din? Her sitter altså du og insinuerer at det er hans skyld at jentene bedrog ham. Jaha, ja. Hva pokker mener du med dette?! Utroskap er faenskap, og når det skjer med andre, er det ikke noe du kan sitte her og synse om. Endret 17. juli 2010 av frevild 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå