Gå til innhold

Slette epostadresse - lage ny og HELT lik?

564215

Anbefalte innlegg

Det hendte noe underlig med mailadressen min for ca 2 uker siden. Alle kontaktene ble slettet og jeg mottar ikke lenger mail (men jeg kan sende ut mail). Siden hotmail ikke har en kundetelefon så ser jeg ingen løsning på dette problemet. Derfor lurer jeg på om det går ann å slette denne mailadressen, for så å lage en helt lik rett etterpå? (Eks. slette = [email protected], lage ny = [email protected]) Vil dette gå. Eller er denne adresse ikke lenger tilgjengelig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis jeg ikke tar helt feil blir den ikke tilgjengelig rett etterpå, kan hende du må vente en stund.

Prøv å google det, kanskje du finner noe svar.

Lenke til kommentar

Har prøvd å google det på engelsk, men jeg klarer ikke helt å formulere riktig ettersom jeg ikke får opp noen treff som handler om akkurat det samme. Dersom du skjønner hva jeg mener, kunne du googlet det for meg og postet en link? :blush:

Lenke til kommentar

Jeg har fortsatt tilgang til mailen min, så det burde ikke være noe problem. Men alle stedene jeg er registrert på på denne mailen, vil jeg da etter de 4 månedene igjen bruke den samme mailen på disse stedene? Eller vil det skje noe? Som f.eks. at facebooken min ikke lenger vil fungere skikkelig når mailen ikke eksisterer i 4mnd?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...