564215 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Det hendte noe underlig med mailadressen min for ca 2 uker siden. Alle kontaktene ble slettet og jeg mottar ikke lenger mail (men jeg kan sende ut mail). Siden hotmail ikke har en kundetelefon så ser jeg ingen løsning på dette problemet. Derfor lurer jeg på om det går ann å slette denne mailadressen, for så å lage en helt lik rett etterpå? (Eks. slette = [email protected], lage ny = [email protected]) Vil dette gå. Eller er denne adresse ikke lenger tilgjengelig? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Hvis jeg ikke tar helt feil blir den ikke tilgjengelig rett etterpå, kan hende du må vente en stund. Prøv å google det, kanskje du finner noe svar. Lenke til kommentar
564215 Skrevet 17. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2010 Har prøvd å google det på engelsk, men jeg klarer ikke helt å formulere riktig ettersom jeg ikke får opp noen treff som handler om akkurat det samme. Dersom du skjønner hva jeg mener, kunne du googlet det for meg og postet en link? Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Kontoer som har ekspirert pga for liten bruk blir åpne for re-registrering etter 271 dager. jeg antar det er noe lignende for slettede kontoer. Gmail f eks releaser aldri brukte addresses igjen. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Ved slettede kontoer tar det 4 mnd (120 dager) før man kan bruke samme epostadresse igjen. For å slette den må man dog ha tilgang til kontoen (etter det jeg vet). Lenke til kommentar
564215 Skrevet 17. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2010 Jeg har fortsatt tilgang til mailen min, så det burde ikke være noe problem. Men alle stedene jeg er registrert på på denne mailen, vil jeg da etter de 4 månedene igjen bruke den samme mailen på disse stedene? Eller vil det skje noe? Som f.eks. at facebooken min ikke lenger vil fungere skikkelig når mailen ikke eksisterer i 4mnd? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Det skal ikke være noe problem. Lenke til kommentar
564215 Skrevet 19. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2010 Så hvis jeg er regga på diskusjon.no med denne mailen, kan jeg trykke på "Glemt passord" om 4 måneder og få passordet tilsendt til den nye mailen som jeg oppretter? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Sett fra senders side er det ikke ny email-adresse. Den er 100% identisk som den du benytter idag. det jeg lurer på er hvorfor du har behov for å slette amail-adressen for så å opprette en identisk adresse? Lenke til kommentar
564215 Skrevet 19. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2010 Fordi jeg kan ikke motta mail fra noen som helst, bortsett fra noen få messengerkontakter. Skjønner det ikke helt selv. Derfor tror jeg dette er løsningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå