Gå til innhold

Er dette scam?

Anbefalte innlegg

hei jeg fikk mail om at jeg har prøvd å skifte email. på min battle.net account.

ble litt usikker på denne mailen derfor spør jeg dere.

Battle.net Account - E-mail Address Changed‏

Fra: Blizzard Entertainment ([email protected])

Det kan hende du ikke kjenner til denne avsenderen.Merk som sikker|Merk som søppelpost

Sendt: 16. juli 2010 01:33:28

Til: j*****@hotmail.com

Hello,

Blizzard Entertainment recently received a request to change the e-mail address used to log in to the Battle.net account with the username j*****@hotmail.com. The e-mail address k***@hotmail.com has been specified as the new username for this Battle.net account. An email has been sent to this new address containing a verification link to complete the change.

Once the new address has been verified, the e-mail address k*****@live.com can no longer be used to log in to this Battle.net account or any World of Warcraft accounts merged with this Battle.net account.

If you did not initiate this request, please click here to contact the Blizzard Billing & Account Services team immediately.

Sincerely,

The Battle.net Account Team

Online Privacy Policy

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg overser absolutt alle mailer jeg får fra Blizzard eller lignende jeg. Kan godt hende jeg går glipp av noen seriøse også, men jeg tar ikke sjangsen.

Jeg leser kun mailer fra dem om jeg vet jeg har gjort en faction change, server change eller lignende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...